• Anonym (A)

Drömkvinna/man hur ser din ut?

Om du fick välja hur skulle din drömpartner se ut?

• Svar på tråden Drömkvinna/man hur ser din ut?
  • Anonym (shark)

21 år ynre, blond, stark, kraftigt byggd, rejäla höfter, ben och rumpa, stora bröst.

• Anonym (A)

Den som tummar ner har du mod stå upp för vem du är? Anser du inte att alla får tycka olika i min egen tråd!

• Anonym (Anonymmm)
    Lagom är bäst när det kommer till vikt och träning.

Helt enkelt vältränad men inte för smal!

Fräknar är vackert
    Hårfärg kvittar nog men mörkbrunt eller något åt det hållet är finast.
    Korta naglar
    Slät hy
    Synliga magrutor. Åtminstone en aning.. Måste inte vara extremt.
    Hellre lite åt det smala hållet än överviktig. Men både under- och överviktig är egentligen en turn-off.
    Lagom muskulösa armar. Tänk tränade och starka men inte biffiga. 
    Vita tänder
  • Anonym (A)
    Anonym (Anonymmm) skrev 2023-03-01 12:50:38 följande:
    Lagom är bäst när det kommer till vikt och träning.

Helt enkelt vältränad men inte för smal!

Fräknar är vackert
    Hårfärg kvittar nog men mörkbrunt eller något åt det hållet är finast.
    Korta naglar
    Slät hy
    Synliga magrutor. Åtminstone en aning.. Måste inte vara extremt.
    Hellre lite åt det smala hållet än överviktig. Men både under- och överviktig är egentligen en turn-off.
    Lagom muskulösa armar. Tänk tränade och starka men inte biffiga. 
    Vita tänder
    +1 kunde inte sagt det bättre sj, lagom helt enkelt.
  • Anonym (Kl)
    Anonym (Kalle) skrev 2023-03-01 09:25:50 följande:
    Anonym (Kl) skrev 2023-03-01 06:15:46 följande:
    När jag såg ut sådär var min pojkvän orolig för mig och tyckte att jag behövde gå upp i vikt. 

Jag hade tyckt du var perfekt som du var. Han kanske är en feeder.
    Nej, han var ingen feeder, han var mest orolig att jag inte hade nåt alls att ta av vid sjukdom etc. Det var inte så att han ville göda mig, men kanske mer att jag skulle vara normalviktig. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Kl) skrev 2023-03-01 13:13:08 följande:
    Nej, han var ingen feeder, han var mest orolig att jag inte hade nåt alls att ta av vid sjukdom etc. Det var inte så att han ville göda mig, men kanske mer att jag skulle vara normalviktig. 
    Ignorera det han sa om feeder uppenbart han inte förstår undervikt normalvikt.
  • Anonym (Är det det enda?)

Min drömkvinna är ca 178-180 cm, 48 år, blond, har långt vågigt hår, ganska runda kinder, typ lite uppnäsa, är lite fyllig och ler sött, Hon har ideal hon inte sviker och är bland annat djurvän, och kopplat till det vegan, Hon är duktig på att laga mat Hon har  humor, men samtidigt ibland kort stubin, och jag älskar henne. Hon finns på riktigt. Glad

• Anonym (Iyi)
    Anonym (Kalle) skrev 2023-03-01 11:58:38 följande:
    Nu får du väl ge dig !  Sanna är inte anorektisk.
    Hon har väldigt synliga ben i dekolletaget, alltså inte bara lite nyckelben, som är helt normalt, utan att revbenen syns ovanpå brösten.
    Det ger ett skört eller stressat intryck och ger inte mig intrycket av vitalitet, styrka och sundhet iaf.
    När jag såg ut så i dekolletaget var jag allt annat än sund i min kosthållning. Kunde få blodsockerfall av att resa mig för fort.

Hur min drömpartner ser ut? Har ingen riktig typ alls.

Kan bidra med kändisar jag tycker är snygga:

Män: Han i Prison Break, Wentworth Miller. Nä, jag har inte hittat en riktigt snygg kändisman sen Prison Break började 2005.

Kvinnor: Finns många. Neve Campbell, Ruby Rose, Michelle Rodriguez tex.

Ruby Rose:

Photo of Ruby Rose
  • Anonym (I will tell you what you want, what you really really want)

Drömmannen är mörkhårig, gärna med lite silver. Men han kan också vara rakad, det ser mycket bättre ut om man har tunt hår tidigt.

Han har grönbruna eller grågröna ögon, rena skickliga händer med välklippta naglar och är normalbyggd eller lätt muskulös. Muskelberg är inte min grej.

Han har inte skägg eller mustasch, är gärna lite pryd men har ofta ett sarkastiskt eller arrogant drag i mungipan.

Den mannen skulle jag chockera, utsätta för alla mina tricks och hetsa upp tills han ber om nåd.

Svar på tråden Drömkvinna/man hur ser din ut?