Drömkvinna/man hur ser din ut?
Om du fick välja hur skulle din drömpartner se ut?
Om du fick välja hur skulle din drömpartner se ut?
21 år ynre, blond, stark, kraftigt byggd, rejäla höfter, ben och rumpa, stora bröst.
Den som tummar ner har du mod stå upp för vem du är? Anser du inte att alla får tycka olika i min egen tråd!
Min drömkvinna är ca 178-180 cm, 48 år, blond, har långt vågigt hår, ganska runda kinder, typ lite uppnäsa, är lite fyllig och ler sött, Hon har ideal hon inte sviker och är bland annat djurvän, och kopplat till det vegan, Hon är duktig på att laga mat Hon har humor, men samtidigt ibland kort stubin, och jag älskar henne. Hon finns på riktigt.
Drömmannen är mörkhårig, gärna med lite silver. Men han kan också vara rakad, det ser mycket bättre ut om man har tunt hår tidigt.
Han har grönbruna eller grågröna ögon, rena skickliga händer med välklippta naglar och är normalbyggd eller lätt muskulös. Muskelberg är inte min grej.
Han har inte skägg eller mustasch, är gärna lite pryd men har ofta ett sarkastiskt eller arrogant drag i mungipan.
Den mannen skulle jag chockera, utsätta för alla mina tricks och hetsa upp tills han ber om nåd.