• Anonym (A)

Drömkvinna/man hur ser din ut?

Om du fick välja hur skulle din drömpartner se ut?

• Svar på tråden Drömkvinna/man hur ser din ut?
  • Anonym (Iyi)
    Anonym (A) skrev 2023-03-01 12:34:25 följande:

@bisexuell tjej. Förlåt får blind detta vis då FL inte tillåter citera som vanligt via telen. Det har du helt korrekt i och bör respekteras att alla har olika smaker.

Har funderat lite på det här med att det inte går att citera för vissa från telefonen samt att citattecken blir frågetecken osv. 
    Har aldrig varit med om det själv, därför har jag en teori om varför.
    Jag har alltid Samsung.

Har alla ni som inte kan citera eller får frågetecken när ni gör citattecken iphones? 

Ganska säker på att det finns en korrelation där. Något varumärke verkar inte tillåta vissa saker och jag misstänker iphone eller huawei..
  • Anonym (Iyi)

Samira Wiley är också superhot! Tycker det är så snyggt när svarta kvinnor har sitt naturliga hår oavsett längd på det.

Samira Wiley ? Movies, Bio and Lists on MUBI

• Anonym (långt hår)
    Anonym (Iyi) skrev 2023-03-01 19:16:30 följande:
    Hon har väldigt synliga ben i dekolletaget, alltså inte bara lite nyckelben, som är helt normalt, utan att revbenen syns ovanpå brösten.
    Det ger ett skört eller stressat intryck och ger inte mig intrycket av vitalitet, styrka och sundhet iaf.
    När jag såg ut så i dekolletaget var jag allt annat än sund i min kosthållning. Kunde få blodsockerfall av att resa mig för fort.

Hur min drömpartner ser ut? Har ingen riktig typ alls.

Kan bidra med kändisar jag tycker är snygga:

Män: Han i Prison Break, Wentworth Miller. Nä, jag har inte hittat en riktigt snygg kändisman sen Prison Break började 2005.

Kvinnor: Finns många. Neve Campbell, Ruby Rose, Michelle Rodriguez tex.

Ruby Rose:
    Ruby Rose är ju en androgyn gayikon!! Riktigt het. Gillar också såna utseenden där det kan vara antingen en kvinna eller man. De männen jag länkade till som inte funkade är  Ruby Rose motsvarigheter fast män.

Miles Mc Millan tex...drömkille.

Miles Mcmillan ? Male Model Mondays - Socialite Life
  • Anonym (långt hår)
    Anonym (Iyi) skrev 2023-03-01 19:17:19 följande:
    Hon var riktigt snygg på sin tid!
  • Anonym (Min)
    Anonym (Iyi) skrev 2023-03-01 19:38:57 följande:
    Har funderat lite på det här med att det inte går att citera för vissa från telefonen samt att citattecken blir frågetecken osv. 
    Har aldrig varit med om det själv, därför har jag en teori om varför.
    Jag har alltid Samsung.

Har alla ni som inte kan citera eller får frågetecken när ni gör citattecken iphones? 

Ganska säker på att det finns en korrelation där. Något varumärke verkar inte tillåta vissa saker och jag misstänker iphone eller huawei..
    Har Samsung och inget av de problemen man läser om.  Allt funkar. 
  • Anonym (Iyi)
    Anonym (långt hår) skrev 2023-03-01 21:15:52 följande:
    Ruby Rose är ju en androgyn gayikon!! Riktigt het. Gillar också såna utseenden där det kan vara antingen en kvinna eller man. De männen jag länkade till som inte funkade är  Ruby Rose motsvarigheter fast män.

Miles Mc Millan tex...drömkille.
    Han var riktigt läcker Aldrig hört talas om förr faktiskt.

Ruby Rose har ju helt fantastiskt vackra drag, det är verkligen någon som fått full pott i utseendelotteriet. Utan en massa fejk. Så vacker!
  • Anonym (Iyi)
    Anonym (Min) skrev 2023-03-01 22:25:10 följande:
    Har Samsung och inget av de problemen man läser om.  Allt funkar. 
    Se där, stödjer min tes ytterligare: )
  • Anonym (A)

Lyi du satte pricken över iet helt korrekt det beror på iPhone Apple helsike, ibland funkar det precis som vanligt att citera men 99% av alla gånger funkar inget. Varken gilla, ogilla, anmäla, citattecken blir något helt annat tex miljoner frågetecken byts ut. Inget med IPhone på FL funkar. Provade låna sonens Samsung inga problem alls uppstår då. Tack snälla du för din reflektion kring det 🌺 tagits upp i andra trådar och ingen har kunnat säga mer utförligt kring mystiken som vad du gjorde.

• Anonym (A)

Glad å andras vägnar läser att flera hittat alt redan lever med sin drömpartner, delad glädje dubbel glädje 🤗 Orsaken till att jag gjorde tråden från början är mindre relevant men var för att några satt och hade debatt kring ämnet, det blev väldigt stor fokus på både yta personlighet. En tyckte ingen behövde personlighet så länge personen ser bra ut för man ligger inte med personligheten, medans andra ansåg personligheten förvandla en ful till snygg. Fick ingen syl i vädret för det var som sagt från en lugn diskussion som övergick till ett hett ämne några kände sig stampade på tårna. Vad tycker ni är viktigast? Yta, personlighet eller gärna båda? Röstar på båda och bara en bonus om personen ser ut att ta hand om sig själv.

Svar på tråden Drömkvinna/man hur ser din ut?