• Anonym (A)

Drömkvinna/man hur ser din ut?

Om du fick välja hur skulle din drömpartner se ut?

• Svar på tråden Drömkvinna/man hur ser din ut?
  • Anonym (Alternativ)

Önskar en man som är goth.

Lång, långt svart hår, smal.
    Faller för stilen lång rock, höga Demonia/New rock platåer, mkt nitar, piercingar i ansiktet, gärna lackbyxor.

Tyvärr är det inte många som har den stilen

• Anonym (A)
    Anonym (Naturlig) skrev 2023-03-01 06:51:46 följande:

Drömkvinnan är mörkhårig, har fylliga lår och bak. Hon är nöjd med sin kropp.
    När hon står lite med benen isär ser man fittans  läppar hänga ner, både framifrån och bakifrån.
    Brösten är ganska fylliga men kan gärna hänga lite.
    Hon har blivit lite mogen i sin kropp och är i medelåldern.
    När hon står på knä och lutar sig framåt är fittans läppar lite isär.
    Brösten och magen ner.
    Detta gör mig riktigt kåt. 
    Hon ska sedan vara lite bestämd och ha gott självförtroende. Hon vill ha sex ofta och onanerar gärna när jag ser. Hon tycker om se mig onanera.
    Hon tycker om att visa sig och är ofta utan trosor.

Spårat. Var står det vad gör dig kåt.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Kl) skrev 2023-03-01 06:15:46 följande:
    När jag såg ut sådär var min pojkvän orolig för mig och tyckte att jag behövde gå upp i vikt. 
    När jag såg ut sådär var min pojkvän orolig för mig och tyckte att jag behövde gå upp i vikt. 

Jag hade tyckt du var perfekt som du var. Han kanske är en feeder.
  • Anonym (Kalle)

• Anonym (Bisexuell tjej)

Man: vit, lång, minst 185 cm, blå ögon. Hårfärg spelar ingen större roll, så länge det är en färg som passar honom, men gärna ljus. Muskulös tränad kropp, men inte överdrivet som en body builder. Gärna tatueringar. Inte tomteskägg, gärna lite stubb bara. Vackert ansikte som ser tilltalande ut, dvs inte krokig/stor näsa eller grisnäsa, inte se skev ut eller sne. Ingen rövhaka. 

Kvinna: vit, längd spelar ingen större roll, blå ögon och gärna blond. Normalviktig, inte se ut som ett benrangel och heller inte vara mullig/tjock. Vara normalviktig, men hellre på den nedre gränsen av normalviktig än den övre. Inte ha feta ben, ha relativt stora bröst samt platt mage och en härlig rumpa. Tatueringar spelar ingen större roll. Vackert ansikte, ansiktet är viktigare hos båda könen än kroppen. Inte en stor krokig näsa eller grisnäsa, inte se skev ut eller sne. Ingen rövhaka. Fylliga, stora läppar. 

• Anonym (Min)
    Anonym (Kalle) skrev 2023-03-01 09:25:50 följande:

Som om man vore en feeder om man vill ha +17 i bmi? 
    Det är snarare ett försök att normalisera dina egna preferenser med  skadlig undervikt. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Bisexuell tjej) skrev 2023-03-01 09:32:12 följande:

Man: vit, lång, minst 185 cm, blå ögon. Hårfärg spelar ingen större roll, så länge det är en färg som passar honom, men gärna ljus. Muskulös tränad kropp, men inte överdrivet som en body builder. Gärna tatueringar. Inte tomteskägg, gärna lite stubb bara. Vackert ansikte som ser tilltalande ut, dvs inte krokig/stor näsa eller grisnäsa, inte se skev ut eller sne. Ingen rövhaka. 

Kvinna: vit, längd spelar ingen större roll, blå ögon och gärna blond. Normalviktig, inte se ut som ett benrangel och heller inte vara mullig/tjock. Vara normalviktig, men hellre på den nedre gränsen av normalviktig än den övre. Inte ha feta ben, ha relativt stora bröst samt platt mage och en härlig rumpa. Tatueringar spelar ingen större roll. Vackert ansikte, ansiktet är viktigare hos båda könen än kroppen. Inte en stor krokig näsa eller grisnäsa, inte se skev ut eller sne. Ingen rövhaka. Fylliga, stora läppar. 

Bra lista, dock vad är (rövhaka) menar hon med jack i eller är jag ute och cyklar?
  • Anonym (Bisexuell tjej)
    Anonym (A) skrev 2023-03-01 09:36:39 följande:
    Bra lista, dock vad är (rövhaka) menar hon med jack i eller är jag ute och cyklar?
    Du har förstått rätt.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Min) skrev 2023-03-01 09:34:53 följande:
    Som om man vore en feeder om man vill ha +17 i bmi? 
    Det är snarare ett försök att normalisera dina egna preferenser med  skadlig undervikt. 
    Jag tror det är svårt att vara statsminister om man inte är frisk och har orken.  
  • Anonym (Min)
    Anonym (Kalle) skrev 2023-03-01 10:12:43 följande:
    Jag tror det är svårt att vara statsminister om man inte är frisk och har orken.  
    Sambandet mellan Finlands statsminister och  mitt inlägg om ev. feeder är vad? 
Svar på tråden Drömkvinna/man hur ser din ut?