Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Spännande det här med när man ska berätta och inte. Jag berättade för min Man idag. Har blev lite chockad, precis som jag. Har sagt att vi smälter det lite och gör ett digitalt test tillsammans imorgon.
nästa helg ska jag på en fest, kommer troligtvis att vara tvungen att säga varför jag inte vill dricka något?
Jag plussade imorse! Hade det starkt på känn, har dock väntat med att testa ganska länge, över en vecka sedan mensen var förväntad. Det blir vårt första barn om det väljer att stanna hos oss. Så mycket tankar som snurrar i huvudet då det heller inte var helt planerat. Grattis till er andra som också plussat och får välkomna en ny familjemedlem i november! 😊
Emmbe: stort grattis till er!🌸 för mig och min sambo är det också vår första och det är väldigt mycket känslor hos oss båda med. Hur mår du hittills?
Hej!
har precis plussat, är lite i chock då det var första försöket till syskon efter att spiralen åkte ut i januari. Intala mig att det skulle minst ta 6 månader men det är så välkommet ! Ska bli så kul och hoppas att allt går bra hela vägen bf 13/11.
Jag blöder svagt ljusrosa så jag får nog lämna er här. Har inte helt gett upp ännu då jag nu skulle haft mens egentligen och läst att det är vanligt att blöda då. Men aldrig gjort det tidigare så kastas mellan hopp och förtvivlan typ.
Jag blöder svagt ljusrosa så jag får nog lämna er här. Har inte helt gett upp ännu då jag nu skulle haft mens egentligen och läst att det är vanligt att blöda då. Men aldrig gjort det tidigare så kastas mellan hopp och förtvivlan typ.
Tack snälla! Nu är det som när mensen börjar så tyvärr tror jag inte att det gått vägen. Lycka till håller alla tummar för er andra men jag lämnar tråden nu ♥️
Hej!
har precis plussat, är lite i chock då det var första försöket till syskon efter att spiralen åkte ut i januari. Intala mig att det skulle minst ta 6 månader men det är så välkommet ! Ska bli så kul och hoppas att allt går bra hela vägen bf 13/11.