Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Åh vad mysigt att berätta, man vill ju bara skrika ut till världen JAG ÄR GRAVID😄ska du berätta på något särskilt sätt? Typ paket med små strumpor😍
Vi kommer nog vänta tills vi kollat att allt är bra. Om jag inte börjar må skit då..
jag fyller 37 i år :)
Grattis!!🌺Har du några symptom redan?
Håller med om att det känns sjukt. Säger till mig själv; jag är gravid, JAG är GRAVID! 🤪
Åh vad mysigt att berätta, man vill ju bara skrika ut till världen JAG ÄR GRAVID😄ska du berätta på något särskilt sätt? Typ paket med små strumpor😍
Vi kommer nog vänta tills vi kollat att allt är bra. Om jag inte börjar må skit då..
jag fyller 37 i år :)
Raindear860: har väldigt svagt illamående till och från och även lite tryck långt nere i magen men annars inget 🥰
har ni andra mycket symtom ännu?
glömde ju skriva mitt bf enligt appen är 5 november 🌸
Raindear860: har väldigt svagt illamående till och från och även lite tryck långt nere i magen men annars inget 🥰
har ni andra mycket symtom ännu?
glömde ju skriva mitt bf enligt appen är 5 november 🌸
Får man hoppa in här?
Hur gamla är ni här i tråden?😃
Får man hoppa in här?