Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Har ni några symtom än?
Jag har ömma bröst och är mer känslig mot dofter än vanligt samt är trött. Ligger redan i sängen för att ta natt
Har ni några symtom än?
Jag har ömma bröst och är mer känslig mot dofter än vanligt samt är trött. Ligger redan i sängen för att ta natt
Hade digitala test kvar hemma och tog igen imorse och fick nu "Gravid 2-3" upp 😍 Hade "Gravid 1-2" i tisdags! Så det går framåt 😄
Har lite lätt illamående nästa hela tiden samt molvärk som symptom 😊
Hade digitala test kvar hemma och tog igen imorse och fick nu "Gravid 2-3" upp 😍 Hade "Gravid 1-2" i tisdags! Så det går framåt 😄
Jag är 37år, fick två streck på gravtestet på morgonen. Det är första försöket efter att vi bestämde oss för att försöka. Är fortfarande lite i chock att det var så lätt.
Räknade ut att mitt bf blir 11:e November.
Går allt vägen så blir det vårt 5:e barn.
Jag har inte berättat för min man än, funderar på hur jag ska överraska honom?
Stort grattis till er alla!
Stort grattis till er alla!
En kollega berättade igår att hon är gravid och att bebisen är beräknad till juli, jag ville egentligen bara säga JAAAAAAG MEEEED men det är alldeles för tidigt känner jag så jag väntar minst tills jag haft första tidiga ultraljudet.
En kollega berättade igår att hon är gravid och att bebisen är beräknad till juli, jag ville egentligen bara säga JAAAAAAG MEEEED men det är alldeles för tidigt känner jag så jag väntar minst tills jag haft första tidiga ultraljudet.