Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Här kom illamåendet sköljande över mig imorse, var nära att spy men klarat mig hittills. 5+5 idag så det kom tidigare denna graviditet än innan.
Känns skönt att känna symptom men illamående är ju lite jobbigt...😅
Får leta fram åksjukearmbanden...
Ska ringa bm denna veckan för inskrivningssamtal.
Hej! Jag lämnade fb då jag var säker på att jag fått mf. Men allt var bra och nu fungerar inte länken till fb? Får det att fixa?
Barnlängtan2021;
grattis!!
är det första försöket sedan sonen kom?
förstår oron för ma, förhoppningsvis har du haft tillräckligt med sånt nu och det går direkt denna gången.😊
jag har också haft ma så jag vet att det är lätt att oroa sig.
jag tror du får tänka att alla graviditeter är olika precis som alla barn är olika. Jag är illamående en vecka tidigare nu än med min son, och väldigt yr, nästan så jag blir rädd att det är tvillingar eftersom jag har sån yrsel.😅
Barnlängtan2021;
grattis!!
är det första försöket sedan sonen kom?
förstår oron för ma, förhoppningsvis har du haft tillräckligt med sånt nu och det går direkt denna gången.😊
jag har också haft ma så jag vet att det är lätt att oroa sig.
jag tror du får tänka att alla graviditeter är olika precis som alla barn är olika. Jag är illamående en vecka tidigare nu än med min son, och väldigt yr, nästan så jag blir rädd att det är tvillingar eftersom jag har sån yrsel.😅
Heej!
Vad roligt😀😀
Jag bor i Göteborg med och har bf slutet på nov.
Har haft lite ömma bröst men inte mycket symtom ännu. 💕
Någon som vet om mamma grupperna dragit igång efter covid?
Har bf 26 nov glömde jag skriva😀
Barnlängtan2021: jag förstår, så extra fantastiskt att du är gravid nu!!
Skönt också att du har en son sedan tidigare. Det var min tröst under mina två ma förra året, jag har ett fantastiskt barn. Sen hade jag gärna gett honom ett syskon men jag har åtminstone haft ynnesten att få ett barn. Jag är ju 40 så tar inte för givet att det kommer bli ett till.. men jag har ju även varit rädd att förlora mitt enda barn för då har jag ju inget, så vill verkligen ha ett till.. åh herregud aldrig kan man vara trygg och nöjd..😅
Barnlängtan2021: jag förstår, så extra fantastiskt att du är gravid nu!!
Skönt också att du har en son sedan tidigare. Det var min tröst under mina två ma förra året, jag har ett fantastiskt barn. Sen hade jag gärna gett honom ett syskon men jag har åtminstone haft ynnesten att få ett barn. Jag är ju 40 så tar inte för givet att det kommer bli ett till.. men jag har ju även varit rädd att förlora mitt enda barn för då har jag ju inget, så vill verkligen ha ett till.. åh herregud aldrig kan man vara trygg och nöjd..😅
Hej, 5+0 idag. ni som tagit test med veckoindikator hur funkar det, mäter det från ägglossningen/befruktningen? I sånt fall om jag tar ett test nu eller om några dagar nu så borde det visa 3+ ?
Har testat med stickor några gånger och det har blivit starkare, men i och med att jag förra gången gick med ett ma till vecka 8 som troligen stannat av direkt så vore det skönt att se lite mer konkret att hcg ökar.
Har börjat få lite symtom också vilket känns positivt även om det inte är supertydliga symtom ännu. Lite ömma bröst, ibland lite konstig bakis/illamående känsla, molvärk etc. Sen har jag ett annat ?symtom? jag sover så otroligt kasst och lätt just nu, vaknar flera ggr per natt och har svårt att somna om, någon mer som sover dåligt?