Anonym (Li) skrev 2023-02-25 01:10:11 följande:
Det vet jag inte däremot, trodde du hade din kärleksförklaring färdig, och bara ville ha svar vilken kommunikationsväg som var den bästa...
Har skrivit ett par olika, men de blir väldigt långa och knäppa. Vad sägs om ett väldigt neutralt: "Hej *******. Jag skulle väldigt gärna vilja träffa dig för att prata en stund. När det passar dig, hos mig eller dig eller på något annat ställe"
?
Min kärleksförklaring kommer bli knäpp oavsett så jag tror det är bäst att försöka ha sex med honom före? Eller kanske under sex? Att jag ser till att hamna överst och så säger jag det då?
Vargaflickan skrev 2023-02-25 01:12:50 följande:
Och det är därför du måste jobba med dig själv, det är väldigt destruktivt att basera sin lycka på att vara i förhållanden, och du borde ju insett vid det här laget att ditt beteende är det som gör att dina förhållanden inte funkar, och om du inte fixar grundproblemet så kommer de inte att göra det heller...
Mitt beteende sabbar mina förhållanden, men jag mår också väldigt kasst som singel. Så min lycka baseras på att vara i relation med en bra man, och han är en sådan.
Grundproblemet är alltså egentligen brist på man, eftersom så mycket löser sig av sig självt av det. Min EIPS (Borderline) kvarstår ju givetvis oavsett men den blir väldigt mycket enklare att leva med om jag har en bra man.