Vargaflickan skrev 2023-02-25 00:03:42 följande:
Kom vi inte fram till i dina tidigare trådar att du måste ta en paus från relationer och faktiskt jobba med dig själv? För du begår samma misstag ännu en gång...
Nej. Det var något som de som svarade i tråden kom överens om, inte jag. Jag sa att jag skulle överväga det, men jag lovade ingenting. Jag mår
skit som singel, det är nästan konstant skit och deprimerande, men jag vet att jag var lycklig med honom och hoppas kunna bli det igen. I vuxen ålder är det annat än kanske några få veckor här och där enda perioden i mitt vuxna liv jag varit lycklig var med honom. Jag får gå tillbaks till tonåren annars för att hitta en tid när jag var lycklig.
Min störning blev typ nedskruvad till hälften av stördheten med honom. Var väldigt mycket mer harmonisk och trygg med honom.
Anonym (Nejtack) skrev 2023-02-25 00:22:50 följande:
Det har inget med storlek att göra. Ditt resonemang är underligt. Ja, han älskade dig då, det betyder inte att han gör det nu. Att ens tänka tanken på att manipulera honom med sex är ju ännu mer wacko, har du inget annat att erbjuda i ett förhållande än sex?
mannen har gått vidare om det är 2 år sen och ni inte hörts. Med största sannolikhet så har han fattat hur manipulerad han var av dig och detta beteende tidigare.
jobba på att duga som du är, påklädd och utan partner. Du blir inte en bättre version av dig själv för någon vill ligga med dig. ta itu med din ångest och brkräftelsebehov först innan du närmar dig någon romantiskt igen.
Har väldigt lite utöver min kärlek, trohet och sex att erbjuda i en relation ja. Men jag tycker jag förtjänar att försöka mitt bästa att bli lycklig ändå. Vi var ihop i 2 år, vart i sär tre. men jag har hört att han saknade mig och inte ens ville tänka på att dejta i två år efter, lika länge som vi var ihop vilket ändå måste vara en tydlig indikation på att det finns mycket kärlek till mig i honom. Eller?
När vi var ihop fick han mig att känna mig som att han tyckte att jag var helt underbar, att han var stolt över att synas med mig inför kollegor och vänner..