• Anonym (Lill)

Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?

Anonym (Nfnf) skrev 2023-03-15 15:10:49 följande:

Men vad vill du få ut av tråden nu? Har du inte fått svar på din fråga? 

Tror ts älskar att så många skriver i tråden och hon får tjafsa och prata om all orättvisa som drabbat henne, dag efter dag..

Svar på frågan kom väl egentligen redan på sida 1 eller 2?

Eftersom hon inte kan ringa soc och fråga (för hon vägrar att vara trevlig mot dem i telefon) så blir det en enda lång radda av klagomål och tjafsande med tråddeltagare som bara försökt hjälpa, och ibland tappat det på ts eftersom att det vägrar att gå in.
    #rättshaverist
  • Anonym (Lill)
    Anonym (tur) skrev 2023-03-16 00:54:59 följande:
    Jag har aldrig förklarat för dig att jorden är platt. Inte en miljon gånger, inte ens en gång. Det jag har lyft är att du behöver få förklarat upprepade gånger för att du inte förstår att handläggare är tjänstemän medan du är en privatperson under utredning och därför gäller inte samma regler för er fast du tycker det ska vara annorlunda. 

Du förstår inte skillnaden mellan tjänstemän och privatpersoner och är särskilt faktaresistent gällande förklaringar på skillnaden och hur dessa skillnader kommer till uttryck.

Du är personligen under utredning, tjänstemannen agerar däremot på uppdrag av den myndighet hen representerar. Du kan inte ha en åsikt om detta utan det är fakta.
    Precis och ändå så vägrar ts att berätta ifall hon själv lämnar ut sitt personnummer till de hon har att göra med på jobbet. Skulle inte tro att hon gör det för att någon kund/klient/brukare/gäst frågar..

Eller vad säger du ts? Lämnar du ut ditt personnummer i egenskap av anställd till den som vill ha det?
  • Anonym (Lill)
    EpicF skrev 2023-04-07 23:28:38 följande:
    Jo, det berättade jag för dig i inlägg 1071, bland annat. Har öven talat om det i inlägg efter detta.
    Men här kommer det igen:
    Vi, eller snarare jag (fick övertala pappan) ville ha dna-test eftersom jag blev våldtagen straks efter att jag blev gravid. Och innan du hoppar till helt orimliga tolkningar, nej det var inte mitt barns pappa som våldtog mig. Det var en annan, för mig okänd man som senare blev dömd för våldtäkt och misshandel på mig och på två andra. Han blev också dömd för dråp. 

Är det något mer du vill veta?
    Tror du kom med något som fick tyst på ts, åtminstone tillfälligt.

Beklagar det du var med om{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Lill)
    Anonym (Reena) skrev 2023-04-14 17:01:30 följande:
    Det är en mycket högre kostnad att skicka brev rekommenderat, så det handlar ju också om ekonomi.
    Mail tycker jag borde vara valbart ändå.

Förstår att det redan är gjort, men tänker på framtida eventuella dokument.
    I min kommun får inte sekretessbelagt eller känsligt material skickas via mail. Här anser de att det inte är säkert nog. Säkert samma i många andra kommuner.
  • Anonym (Lill)
    Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-04-14 17:06:49 följande:
    Ja, exakt så ligger det till med anmälningarna. Vem som helst kan bli anmäld för vad som helst när som helst. 99% av alla anmälningar är i så motto "falska", då de inte renderar i något omhändertagande enligt LVU. 
    Vart har du källan som säger att 99% alla anmälningar är falska? 

Gäller det även polisanmälningar?
  • Anonym (Lill)

Ts, du har nu skrivit multipla inlägg i denna tråd varje dag, i över 2 månader!

När kommer du ha tröttnat på ämnet? När kommer du att känna att tiden som du här lägger på att säga samma sak om och om igen är tid som aldrig kommer tillbaka och som borde vara mer värdefull att tex lägga på jobb och familj? Antar att du inte jobbar eftersom du har tid att sitta här flera h varje dag, alternativt så gör du ett dåligt jobb där chefen nog inte skulle bli så glad om den kände till dina surfvanor på jobbet.
    Är du hemma med barn lär din familj få stå tillbaka en massor för mamma är upptagen med att slänga skit på socialtjänsten på nätet.

Pratar du en massa skit om soc till ditt barn också? Det hoppas jag verkligen inte! Brottet som ditt barn begick i skolan och det som efterföljde vill hen nog lägga bakom sig. Så jag hoppas verkligen inte att detta varit samtalsämnet vid middagsbordet i 2 månader..

När kommer du att inse att det som kunde ha hänt aldrig hände?

Dessutom, om ni nu är den där perfekta familjen som du påstår (vi andra vet att det inte finns "perfekta" föräldrar) varför skulle det göra så mycket om era grannar läste utredningen om den förträffliga familjen?
    Att vara socutredd med resultatet att ens familj är toppen borde ju endast ses som en kvalitetsstämpel som du borde vara stolt över? 
    Vad är det som finns i utredningen som talar emot detta eftersom du är så oerhört rädd att den kunde ha hamnat hos någon granne och att det hade "blivit förödande" om den gjort det? Något du är livrädd att det ska komma ut finns där ju.

• Anonym (Lill)
    Anonym (....) skrev 2023-04-26 09:21:05 följande:

Helt ofattbart att TS fortfarande orkar

Eller hur, verkar rätt typiskt för rättshaverister...
  • Anonym (Lill)
    Challenger skrev 2023-04-29 00:43:42 följande:
    Ha ha, ha, att du inte bara ger upp!?
    TS äger dig fullständigt i denna tråd!
    Vilka är "vi"? Du och dina löss eller??!?!?!! Ha ha ha ha!!!!
    Nej, ts blir totalt tillrättavisad, med all rätt, av alla här. Däremot så tror sig ts, helt felaktigt, vara ägd av soc och postnord.

Vem äger dig förresten? 

Kommer här lösspringande, ensam mitt i natten. Ska vi göra en efterlysning för att få hit din ägare sötnos?

🤣😁😄😝
  • Anonym (Lill)
    Challenger skrev 2023-05-02 04:47:09 följande:
    DU blir verkligen ägd i den här tråden. Helt otroligt att du fortsätter att göra bort dig trots att du blir överbevisad med länkar och allt till synonymlexikon.

Ts lindar dig fullständigt kring sitt finger. Du har trampat i fällan och kan inte ta dig ur med hedern i behåll. Måste kännas väldigt jobbigt för dig. 
    Jag fattar, det är du som skriver anonymt som "Ts" : D
  • Anonym (Lill)

Ordentlig mamma: Självklart råder Postnord att man ska skicka med rekommenderat, de tjänar ju pengar på det! : D

Lite samma sak som att hudvårdsföretag rekommenderar särskilt dyr ansiktskräm till kvinnor över 35. Sälja tjänster bara. Inget att bry sig om..

Svar på tråden Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?