Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?
Ts: Jag tror öht inte man mutar barn under polisförhör. Det inte min erfaren. Men det kan absolut hända, finns rötägg inom alla yrken tyvärr.
Ts: Jag tror öht inte man mutar barn under polisförhör. Det inte min erfaren. Men det kan absolut hända, finns rötägg inom alla yrken tyvärr.
Ts: Helt ärligt så hoppas jag att de tar ifrån dig ditt barn helt och placerar de med normal funtade lämpliga fosterföräldrar för verkar av tråden att döma inte lämplig som förälder. Du verkar ha bristande föräldrarförmåga.
Ts: En avslutat utredning behöver innebära att ni/du är utmärkt förälder. Kan lika vara att den är nerlagd i brist på bevis.
Ts: Jag ska förtydliga till dig: Tackar man nej, så hoppas jag att det görs en grundlig utredning som visar på att man är olämplig som förälder och att barnets andra förälder får ensam vårdad om denne är lämplig. Annars att vårdnaden fråntas helt och baret placeras i ett förhoppningsvis bra fosterhem med normala lämpliga fosterförlödrar som kan få vårdnaden.
Däremot så tror jag inte det händer att det görs en utredning eftersom jag inte tror man kan tacka nej till att återfå vårdnaden.
Var det tydligt nog för dig?
Ts: Om man tackar nej till att få tillbaka vårdnaden om sitt barn så är i mina ögon olämplig för förälder. Tycker inte du det?
Jag har barn själv som jag har gemensam vårdnad tillsammans med pappan. Jag har heller aldrig fått barns omhändertagna, eller tillfälligt blivit av med vårdnaden. Jag har förövrigt inte fått varken orosnmälningar eller polisanmälningar på mig.
Jag känner till att det finns fosterhem som inte är lämpliga och att barn far illa. Jag känner också till att det finns bra fosterhem där barnen inte far illa.
Jag känner också till att det finns bra föräldrar där barnen heller inte far illa och att det finns dåliga föräldrar där barnen far illa.