Den här artikeln passar väldigt bra in i tråden
"Farah Abadi och Jesper Rönndahl säger att de inte läser allt som skrivs om dem på internet.
Jag läser de fina kommentarerna och blir glad, och ibland när jag börjar läsa en mening som är dålig, så tar jag bort den direkt. Varför ska jag läsa den? säger Farah Abadi.
Jesper Rönndahl understryker att majoriteten av kommentarerna han får är positiva.
Alltså jag får DM:s på Instagram och då är alla så himla gulliga och snälla. Det var en som skrev att jag var dålig, och då svarade jag ?Det är roligt att du tittar?, säger han.
De berättar också om hur de hanterar elaka kommentarer.
När informationen når mig tänker jag: Är det här information, eller är det en ledsen farbror?, säger Jesper Rönndahl.
Farah Abadi säger att hon tänker på sig själv som en frukt för att hantera näthatet.
Jag tänker ofta att jag är som en ananas, vissa älskar den andra tycker inte om den, det är inget fel på ananas, men vissa tycker bara inte om den, säger Farah".
För det första är jag inte ensam om att skicka DMs. För det andra tror Farah Abadi att hon är en frukt. För det tredje kommer alla DMs och negativa saker som skrivs på internet om kändisar om vanlisar att uppfattas som att den som skrivit bakar fruktkaka åt en inre ledsen farbror, så det går ändå inte att vinna över kända människor som tycker det är kul att säga att Poseidon har liten kuk på bästa sändningstid. En vanlis som säger att Jesper Rönndahl verkar ha ett starkt intresse för kukstorlek som han kunde ta i Sex och sånt är troligen också en fruitcake enligt kändisars måttstock.
TLDR: Ska du skicka DMs, skicka hjärtan.