• Anonym (E)

Blir ni fysiskt kåta av eran partner?

Hej,

Jag har funderat på något väldigt länge. Det är så att jag har en partner som jag har varit tillsammans med i 7 månader snart men mitt problem är att jag aldrig blir fysiskt kåt. Jag har mycket sexlust men det sitter i huvudet, men jag blir aldrig kåt fysiskt liksom. Jag har gärna sex och det är skönt i sig oavsett men ibland dränks jag av känslor att det är fel på mig för att jag aldrig blir kåt och upphetsad. 
    Jag vet att sånt kan påverkas av trauman och jag har varit med om endel sexuella sådana. 
    Så jag vill veta, blir ni alltid fysiskt kåta innan eller under sex med eran partner? :/  

• Svar på tråden Blir ni fysiskt kåta av eran partner?
  • Frun1991

Nej inte direkt men jag älskar honom ändå högt. :)

• Anonym (jaha)
    Anonym (E) skrev 2023-02-17 18:35:47 följande:
    Blir ni fysiskt kåta av eran partner?

Hej,

Jag har funderat på något väldigt länge. Det är så att jag har en partner som jag har varit tillsammans med i 7 månader snart men mitt problem är att jag aldrig blir fysiskt kåt. Jag har mycket sexlust men det sitter i huvudet, men jag blir aldrig kåt fysiskt liksom. Jag har gärna sex och det är skönt i sig oavsett men ibland dränks jag av känslor att det är fel på mig för att jag aldrig blir kåt och upphetsad. 
    Jag vet att sånt kan påverkas av trauman och jag har varit med om endel sexuella sådana. 
    Så jag vill veta, blir ni alltid fysiskt kåta innan eller under sex med eran partner? :/  

Men om du vet vad anledningen till dina problem är "sexuell trauma" så borde du väl söka professionell hjälp för det? Här kommer ingen kunna lösa det.
  • Anonym (Lycklig man)

Vi har varit tillsammans i snart 25 år och jag kan bli hård bara av att tänka på henne...

• Lortgroda

Strax över 10 år och jag blir lika tänd på henne nu som första dagen. 

Vi tar båda hand om oss, har bra hälsa. Om det nu spelar någon roll,. 

• Cunnilina
    Anonym (100 procent) skrev 2023-02-19 01:05:41 följande:
    Tror man kan jämföra det med att man inte är särskilt hungrig eller sugen på mat alls, så sätter någon fram en riktigt god måltid.

Man kan förmodligen äta en bit trots att man inte är hungrig och maten smakade bra trots allt. Men om samma mat hade serverats med en förhunger och sug (dvs kåthet) hade det varit en helt annan upplevelse där alla sinnen var involverade och något man kanske mints väldigt länge.

Så är det iallafall för mig. Jag måste vara kåt i huvudet och kroppen för att det ska bli riktigt bra och häftigt sex.

Jag tänkte också på matbeskrivningar. Jag kan vara vrålhungrig och då är det jättegott, eller så kanske jag inte alls är hungrig men äter för att det är trevligt och bra med mat, typ lite så. 

Jag älskade min fd, men jag tände inte på hans kropp. Vi hade bra sex och jag kom varje gång, men det var ändå nåt som skavde. Förra året träffade jag en man som jag var otroligt attraherad av och sexet var helt outstanding, kanske för att han var bra och uppmärksam, men säkerligen mest för att jag var så otroligt kåt på honom. Blev våt bara av att tänka på honom. Så ja, jag vet vad som menas med olika slags kåthet. Kan märka det ibland när jag pillar på mig själv; är jag inte kåt i hela kroppen kommer jag men orgasmerna känns mest "meh", mer som att de var avslappnande för kroppen än som ett helt fyrverkeri. 

• PunkPyret
    Lortgroda skrev 2023-05-17 14:36:39 följande:

Strax över 10 år och jag blir lika tänd på henne nu som första dagen. 

Vi tar båda hand om oss, har bra hälsa. Om det nu spelar någon roll,. 

Jo det seplar så klart stor roll. Om man är frisk och mår bra, om man gör sig lite snygg för sin partner.... Ingen kvinna tänder på en man i mysbyxor och foppatofflor, ingen blir kåt på en kvinna i one-piece.... man måste trigga varandra lite
  • Lortgroda
    PunkPyret skrev 2023-05-18 22:13:54 följande:
    Jo det seplar så klart stor roll. Om man är frisk och mår bra, om man gör sig lite snygg för sin partner.... Ingen kvinna tänder på en man i mysbyxor och foppatofflor, ingen blir kåt på en kvinna i one-piece.... man måste trigga varandra lite
    Instämmer helt men många är ju så jäkla griniga på det där. "man älskar den andre för vem den är" bla bla. Och ja älskar gör man kanske men tänder inte som du säger, om det blir totalt förfall. 
  • Anonym (Me)

Nej  går inte  tända på en soffpotatis i mys kläder som klagar på allt, så hon får sitta där å ja håller på med annat !!

• Anonym (jaha)
    Anonym (Kåta Gun) skrev 2023-05-05 20:58:52 följande:
    Jag kan skriva fyra ord till en man bara så får han erektion.

För där är vi just nu. Han skrev häromdagen att jag har fått honom helt av banan.
    För att det ska fungera krävs att han ska vara attraherad av just dig vilket jag tvivlar på att alla män på planeten är. Så det där funkar säker på just den mannen, men kommer förmodligen inte funka på vilken man som helst. 
  • Anonym (Kåta Gun)
    Anonym (jaha) skrev 2023-05-19 13:44:17 följande:
    För att det ska fungera krävs att han ska vara attraherad av just dig vilket jag tvivlar på att alla män på planeten är. Så det där funkar säker på just den mannen, men kommer förmodligen inte funka på vilken man som helst. 
    Nej, det vore otroligt jobbigt om alla percentiler trodde att de hade en chans.
    Lyckligtvis är så inte fallet.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Kåta Gun) skrev 2023-05-19 14:08:44 följande:
    Nej, det vore otroligt jobbigt om alla percentiler trodde att de hade en chans.
    Lyckligtvis är så inte fallet.
    Även det bygger på att alla män i världen är attraherade av just dig (men bara några tror sig ha en chans). Låter som ett väldigt narcissistiskt sätt att tänka.

Varför är det så viktigt för dig att tro att alla män är attraherade av dig? 
  • Anonym (Kåta Gun)
    Anonym (jaha) skrev 2023-05-19 14:13:42 följande:
    Även det bygger på att alla män i världen är attraherade av just dig (men bara några tror sig ha en chans). Låter som ett väldigt narcissistiskt sätt att tänka.

Varför är det så viktigt för dig att tro att alla män är attraherade av dig? 
    Det tror jag verkligen inte, men jag är nöjd med utfallet av mina val.
    Män är tacksamma, i allmänhet.
Svar på tråden Blir ni fysiskt kåta av eran partner?