Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

Blir ni fysiskt kåta av eran partner?

Anonym (E) skrev 2023-02-17 18:35:47 följande:
    Blir ni fysiskt kåta av eran partner?

Hej,

Jag har funderat på något väldigt länge. Det är så att jag har en partner som jag har varit tillsammans med i 7 månader snart men mitt problem är att jag aldrig blir fysiskt kåt. Jag har mycket sexlust men det sitter i huvudet, men jag blir aldrig kåt fysiskt liksom. Jag har gärna sex och det är skönt i sig oavsett men ibland dränks jag av känslor att det är fel på mig för att jag aldrig blir kåt och upphetsad. 
    Jag vet att sånt kan påverkas av trauman och jag har varit med om endel sexuella sådana. 
    Så jag vill veta, blir ni alltid fysiskt kåta innan eller under sex med eran partner? :/  

Men om du vet vad anledningen till dina problem är "sexuell trauma" så borde du väl söka professionell hjälp för det? Här kommer ingen kunna lösa det.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Kåta Gun) skrev 2023-05-05 20:58:52 följande:
    Jag kan skriva fyra ord till en man bara så får han erektion.

För där är vi just nu. Han skrev häromdagen att jag har fått honom helt av banan.
    För att det ska fungera krävs att han ska vara attraherad av just dig vilket jag tvivlar på att alla män på planeten är. Så det där funkar säker på just den mannen, men kommer förmodligen inte funka på vilken man som helst. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Kåta Gun) skrev 2023-05-19 14:08:44 följande:
    Nej, det vore otroligt jobbigt om alla percentiler trodde att de hade en chans.
    Lyckligtvis är så inte fallet.
    Även det bygger på att alla män i världen är attraherade av just dig (men bara några tror sig ha en chans). Låter som ett väldigt narcissistiskt sätt att tänka.

Varför är det så viktigt för dig att tro att alla män är attraherade av dig? 
Svar på tråden Blir ni fysiskt kåta av eran partner?