• Anonym (E)

Blir ni fysiskt kåta av eran partner?

Hej,

Jag har funderat på något väldigt länge. Det är så att jag har en partner som jag har varit tillsammans med i 7 månader snart men mitt problem är att jag aldrig blir fysiskt kåt. Jag har mycket sexlust men det sitter i huvudet, men jag blir aldrig kåt fysiskt liksom. Jag har gärna sex och det är skönt i sig oavsett men ibland dränks jag av känslor att det är fel på mig för att jag aldrig blir kåt och upphetsad. 
    Jag vet att sånt kan påverkas av trauman och jag har varit med om endel sexuella sådana. 
    Så jag vill veta, blir ni alltid fysiskt kåta innan eller under sex med eran partner? :/  

• Svar på tråden Blir ni fysiskt kåta av eran partner?
  • Anonym (Cecilia)

Ja det blir jag. Jag är attraherad av min partner och han tänder mig och jag är specifikt kåt AV honom och kåt PÅ honom. Det är ju just precis honom jag vill ha sex med. 
    Jag har väldigt hög sexlust och sex är skönt men för att bli fysiskt kåt krävs det en specifik person som jag är attraherad av. 

• Anonym (F)

Ja annars hade det varit svårt att ha sex med en sladdrig liten sak

• Anonym (E)

Jag kanske ta tillägga att jag är tjej och jag attraherad av min partner, han är skitsnygg men ändå går inte kroppen igång som jag önskat. 
    Vill gärna ha svar från. Kvinnor.

• Anonym (Går igång på att han går igång)

Jag har märkt att jag behöver inte det. Min ytlighet sträcker sig bara till mig själv. Narcissism? Jag går igång av att en man går igång på mig och det är det viktigaste vad gäller min kåthet. Vilket gör att jag är fri att bortse från utseende och kan söka kärleken helt på andra kvaliteer.  

• Kotten23

Min första tjej Johanna, jag hade alltid stånd när jag bara tänkte på henne. 

• Anonym (Räkan)
    Anonym (E) skrev 2023-02-17 18:35:47 följande:

Hej,

Jag har funderat på något väldigt länge. Det är så att jag har en partner som jag har varit tillsammans med i 7 månader snart men mitt problem är att jag aldrig blir fysiskt kåt. Jag har mycket sexlust men det sitter i huvudet, men jag blir aldrig kåt fysiskt liksom. Jag har gärna sex och det är skönt i sig oavsett men ibland dränks jag av känslor att det är fel på mig för att jag aldrig blir kåt och upphetsad. 
    Jag vet att sånt kan påverkas av trauman och jag har varit med om endel sexuella sådana. 
    Så jag vill veta, blir ni alltid fysiskt kåta innan eller under sex med eran partner? :/  

Är gift sen många år har alltid blivit kåt av henne trotts att sexlivet varit dött under många år. Nu  jobbar vi för att komma tillbaka till varandra och sexet. Så känner jag att jag inte längre blir tänd/kåt.
  • Anonym (Damen)

Ja det känns i underlivet framför allt. Kroppen vibrerar och vill ha honom. Andningen påverkas. Han blir likadan. 

• Anonym (Jahaja...)

Har väl avtagit under åren, särbo sedan 2014. 
    Men - ligga nära tänder känslor och hon har bröst som en 20-åring skulle kunna mörda för. Pigga knoppar som fortfarande pekar uppåt trots 55 år.
    Vi njuter  av munsex och smekningar.
    Klimakteriet är ju ett problem förstås .......

• Man i norr

Hej,

Vad menar du med fysiskt kåt? Blir du inte våt när ni har sex?
    Du sktiver ju att du har mycket sexlust, har det alltid varit så här med honom och andra, eller har du bara tröttnat på honom?
    Förstår inte hur man kan ha sexlust och inte vara kåt, för mig är det samma sak.
  • Anonym (Helena)

Hej,

Ja, för 15 år sedan.
Svar på tråden Blir ni fysiskt kåta av eran partner?