Bara en vanlig kvinna - tack!
manliga blicken är feministiskt och används inom (men sällan utanför) feministisk teori
Fortfarande ingen kvinna som kopierat ts och gjort en egen tråd?
länk?
"Tänk om han hade utryckt något som verkligen ställde krav på kvinnorna?"
Tänk om de inte hittat på saker att gnälla om?
"Hade tråden passerat obemärkt utan den sista meningen?"
Nej
här är ännu en tråd med dumma män som behöver veta hur vanliga kvinnor ser ut och vissa behöver läxas upp om male gaze
www.familjeliv.se/forum/thread/82280673-dromkvinnaman-hur-ser-din-ut
det är ju bara att hitta på något, dra "argumenten" ur röven som man gjort i den här tråden.
posta lite bilder för att visa hur vanliga kvinnor ser ut, fultolka "dröm"(bonus) för att kunna protestera mot "måste" och gnäll på jävla entitlement.
Ja, jag spela dum, jag vet att ingen från den här tråden skulle göra samma i en tråd som kvinnor också skriver i 🤣
Du känner dej också berättigad att posta i tråden eftersom (lägg in valfri tolkning)
"Du...klagar på att kvinnor vill ha en grov penis eller liknande"
"Inte heller du uppenbarligen eftersom du försöker uppmuntra andra att starta en kvinnor-som-gnäller-på-män-tråd. "
då missuppfattade jag bilderna, ber om ursäkt för det. men jag förstår inte poängen, för mej är det i alla fall så att de kvinnor jag ser/träffar irl inte är retuscherade.
Hypotetiskt: hur mycket sarkasm var det om hon skrev "Ja! Tack att du skrev!" i tråden någon gjorde?
om det var menat att folk skulle bli provocerade av preferenser, vad har då ts lärt sej...
Hypotetiskt: hur mycket sarkasm var det om hon skrev "Ja! Tack att du skrev!" i tråden någon gjorde?
Ja! Tack att du skrev! Tycker mig konstatera om att när en man skrev lika utförligt, noggrant om hur kvinnor ska vara enligt honom så konstaterar vissa andra män som svarat i hans tråd att "man måste få ha preferenser". När en kvinna däremot skriver lika utförligt om hur hon vill att drömmannen ska vara så gapas det "puh, sicka krav - jag blir utmattad av att läsa dem!" och "sänk kraven". Bra att du gör som mannen i hans tråd - skriv dina preferenser!
Självklart går det att finna när man vet exakt vad man vill ha och exakt vad man inte vill ha. Oftast dock när man minst anar det och har släppt taget om letandet.
jag har inte bytt kön
innan du tycker att jag bytt runt på könen kan du ju försöka föreställa dej hur det blir om man byter "tillbaka"
Det som kommer närmast sarkasm var "Hypotetiskt:".
Ditt 3-d tänk är trasigt.