-
vill du länka till tråden?Aurora Borrealis skrev 2023-02-23 10:04:34 följande: #Ok. Nu ska jag gå och starta en tråd med vad jag gillar, hur män ska se ut i ansiktena och kropparna och berätta hur de ska vara enligt mig! So long!
-
Det kan ha varit för att provocera och är det det så är det det som ska kritiseras och inte ett jävla gäll för att han enligt läsaren inte har rätt preferenser precis som incels håller på.Aurora Borrealis skrev 2023-02-25 16:11:16 följande:Jag har inte känt ett behov av att berätta för alla män i landet officiellt på nätet hur de ska vara, är nöjd med att få det jag vill ha varje dag av någon som skulle stå som ideal för önskemålen i tråden, så det är liksom inte värt besväret, energin och tiden spenderad på det känner jag. Finns så mycket annat att göra i stället. Jag har helt enkelt inte tid.
Och jag undrar egentligen vad TS tror att kvinnor skulle tjäna på av honom om de gjorde och var så som han ville. Skulle de tjäna stora pengar på att vara så som TS vill? Miljontals kronor på att just TS godkände dem? Eller varför tror TS att kvinnorna måste ha just TS kärlek? Att de går miste om något utan TS kärlek? Vad då exakt? Behöver alla kvinnor att just gifta TS älskar dem? *lol* TS har vansinnigt höga tankar om betydelsen av sig själv.
"Jag har inte känt ett behov av att berätta för alla män i landet officiellt på nätet hur de ska vara.."
men jag kände ett behov av att citera från den här tråden men det blir för dumt att göra en egen korkad tråd och gnälla på mej själv. -
Anonym (Beast) skrev 2023-02-25 22:13:34 följande:
Jag tolkar ts som att han ser en massa kvinnor som har ?fel? åsikter eller ser ?fel? ut på gatan/ jobbet/ ute i det allmänna rummet. Ts känner ett behov av att berätta att han ?vill ha? menande då ?se i det allmänna rummet? dvs klaga.
tycker det är anmärkningsvärt att han känner sig berättigad att posta ett sånt här inlägg, samt att både män och kvinnor i tråden intevens reagerar över berättigandet. Några till och med försvarar hans rätt att vara så entitled. Handlar säkert om att kvinnor är och förblir objektet, mannen observatören. Så normaliserat att ingen knappt reagerar.
vissa reagerar, men kan inte sätta fingret på vad som är ?fel? i tråden.
"vissa reagerar, men kan inte sätta fingret på vad som är "fel" i tråden."
den fetade meningen i ditt inlägg luktar vänsterfeminism och ts vill inte ha en kvinna som grävt ner dig djupt i en snäv politisk inriktning, är det det som är fel i tråden? -
Jag blir nästan förbannad över att du ska behöva göra ett tillägg och gnälla på att det är äckligt med preferenser.Anonym (69"-man) skrev 2023-02-25 22:19:06 följande:Bara en vanlig kvinna - tack!Jag blir heligt förbannad över att du ska behöva göra ett tillägg för att försvara dina preferenser. Du har all rätt i världen att värdesätta en rakad fittan och stora fasta bröst. Alla har preferenser. En av de äckligaste i mitt tycke är de som låter längd spela in i valet av partner. En av de få saker som man inte kan påverka utan bara kan acceptera för den man är. (Det, sista blev kanske lite off topic men blir så irriterad på sånt).
Kvinnor har all rätt i världen att värdesätta en lång man och stora fasta muskler.
Har du några äckliga preferenser? -
vänsterfeminist är inte vänster+feminist det är pseudovetenskapligt vänster flum + feministAnonym (Mia) skrev 2023-02-25 22:37:25 följande:Är det vänsterfeminister som är totalt omopererade och översminkade och fixerade vid traditionella könsroller som att kvinnor ska göra sig fina och män ska uppvakta? Jag tycker inte riktigt att kvinnorna som TS säger sig ogilla, eller störa sig på, låter som några typiska vänsterfeminister?
-
Ska kuken bestämma spelar det väl ingen roll om det är en hardcore kommunist eller nazist.Anonym (Mia) skrev 2023-02-25 22:50:31 följande:Om vi ska prata politik så tycker jag nog att kvinnorna som TS irriterar sig på låter lite småborgliga? Skulle snarare tro att de där naturliga och vardagliga kvinnorna som får hans kuk att resa sig är sossar eller miljöpartister?
-
Anonym (Beast) skrev 2023-02-25 22:46:29 följande: #200ClumsySmurf skrev 2023-02-25 22:28:12 följande:"vissa reagerar, men kan inte sätta fingret på vad som är "fel" i tråden."
den fetade meningen i ditt inlägg luktar vänsterfeminism och ts vill inte ha en kvinna som grävt ner dig djupt i en snäv politisk inriktning, är det det som är fel i tråden?Jaha, försöker du göra ts frågeställning till en politisk fråga? Du vet ju att jag har rätt. Varför försvarar du hans känsla av entitlement? Är det för att du vill att (du?) och män ska ha rätt att komma med oönskade kommentarer om kvinnor sådär mysigt till vardags. kallas även the male gaze
(fö är varken vänster, kvinna eller feminist, surprise!)
"Du vet ju att jag har rätt"
sluta ljug
"Är det för att du vill att (du?) och män ska ha rätt att komma med oönskade kommentarer om kvinnor sådär mysigt till vardags. "
Om du inte tycker att man ska ha rätt att skapa trådar ingen bad om kan du radera ditt konto och lämna forumet. -
Anonym (Mia) skrev 2023-02-25 23:04:10 följande: #206Men ska du svara på om du tror att kvinnorna ts retar sig på är vänster/flum/feminist eller ska du berätta för mig hur man kokar palt?ClumsySmurf skrev 2023-02-25 22:58:01 följande:Ska kuken bestämma spelar det väl ingen roll om det är en hardcore kommunist eller nazist.
manliga blicken är feministiskt och används inom (men sällan utanför) feministisk teori -
Anonym (Mia) skrev 2023-02-25 22:50:31 följande: #201Om vi ska prata politik så tycker jag nog att kvinnorna som TS irriterar sig på låter lite småborgliga? Skulle snarare tro att de där naturliga och vardagliga kvinnorna som får hans kuk att resa sig är sossar eller miljöpartister?ClumsySmurf skrev 2023-02-25 22:28:12 följande:"vissa reagerar, men kan inte sätta fingret på vad som är "fel" i tråden."
den fetade meningen i ditt inlägg luktar vänsterfeminism och ts vill inte ha en kvinna som grävt ner dig djupt i en snäv politisk inriktning, är det det som är fel i tråden?dumma frågor får dumma svarAnonym (Mia) skrev 2023-02-25 23:07:51 följande: #207Nu kommer du väl med nåt i stil med "Näe inte palt utan kroppkakor och det är ju en jävla skillnad därför att xxx". Du slänger ur dig en massa påståenden och vill briljera och veta bäst istället för att nånsin svara på det folk skriver. Lugn, mamma är här!ClumsySmurf skrev 2023-02-25 22:58:01 följande:Ska kuken bestämma spelar det väl ingen roll om det är en hardcore kommunist eller nazist. -
ClumsySmurf skrev 2023-02-25 22:28:12 följande: #195"vissa reagerar, men kan inte sätta fingret på vad som är "fel" i tråden."Anonym (Beast) skrev 2023-02-25 22:13:34 följande:
Jag tolkar ts som att han ser en massa kvinnor som har ?fel? åsikter eller ser ?fel? ut på gatan/ jobbet/ ute i det allmänna rummet. Ts känner ett behov av att berätta att han ?vill ha? menande då ?se i det allmänna rummet? dvs klaga.
tycker det är anmärkningsvärt att han känner sig berättigad att posta ett sånt här inlägg, samt att både män och kvinnor i tråden intevens reagerar över berättigandet. Några till och med försvarar hans rätt att vara så entitled. Handlar säkert om att kvinnor är och förblir objektet, mannen observatören. Så normaliserat att ingen knappt reagerar.
vissa reagerar, men kan inte sätta fingret på vad som är ?fel? i tråden.
den fetade meningen i ditt inlägg luktar vänsterfeminism och ts vill inte ha en kvinna som grävt ner dig djupt i en snäv politisk inriktning, är det det som är fel i tråden?ClumsySmurf skrev 2023-02-25 22:51:17 följande: #202vänsterfeminist är inte vänster+feminist det är pseudovetenskapligt vänster flum + feministAnonym (Mia) skrev 2023-02-25 22:37:25 följande:Är det vänsterfeminister som är totalt omopererade och översminkade och fixerade vid traditionella könsroller som att kvinnor ska göra sig fina och män ska uppvakta? Jag tycker inte riktigt att kvinnorna som TS säger sig ogilla, eller störa sig på, låter som några typiska vänsterfeminister?ClumsySmurf skrev 2023-02-26 00:06:13 följande: #209Anonym (Mia) skrev 2023-02-25 23:04:10 följande: #206Men ska du svara på om du tror att kvinnorna ts retar sig på är vänster/flum/feminist eller ska du berätta för mig hur man kokar palt?ClumsySmurf skrev 2023-02-25 22:58:01 följande:Ska kuken bestämma spelar det väl ingen roll om det är en hardcore kommunist eller nazist.
manliga blicken är feministiskt och används inom (men sällan utanför) feministisk teoriAnonym (Mia) skrev 2023-02-26 00:18:16 följande: #211Ska du lära mig alfabetet också? Nu är mitt tålamod slut. Du är en idiot och du kan dra åt helvete med ditt ointelligenta trams.ClumsySmurf skrev 2023-02-26 00:06:13 följande:
manliga blicken är feministiskt och används inom (men sällan utanför) feministisk teori