BF Oktober 2023
Hej
Här kan vi samlas som har beräknad förlossning i oktober!
Hej
Här kan vi samlas som har beräknad förlossning i oktober!
Är det några som är intresserade av en grupp på Facebook också? Som förstås är dold och privat i så fall! Väntar fjärde barnet nu och tycker att det har varit så himla härligt med de tidigare grupperna, det har varit väldigt givande 😍
Ettanvandarnamn123 Vilken vecka är du i?
jag har fortfarande samma symtom. Är trött, illamående och spyr på morgonen främst av att borsta tänderna. Utöver det tillkom yrsel idag.
Ettanvandarnamn123 Vilken vecka är du i?
jag har fortfarande samma symtom. Är trött, illamående och spyr på morgonen främst av att borsta tänderna. Utöver det tillkom yrsel idag.
Är det några som är intresserade av en grupp på Facebook också? Som förstås är dold och privat i så fall! Väntar fjärde barnet nu och tycker att det har varit så himla härligt med de tidigare grupperna, det har varit väldigt givande 😍
Hur kommer man in i den stora? :) aldrig varit med i en dold grupp!
Hur kommer man in i den stora? :) aldrig varit med i en dold grupp!
Vad kul att fler vill vara med i en liten grupp! Jag är också med i stora, det är också kul men tycker att man får ut med av gemenskapen i en mindre där man har lite mer koll på varandra så att säga! Jag har ju knappt kommit förbi BIM så känns lite tidigt för mig också 😅 men vi kanske kan starta den snart, några stycken ihop?
Jag är jättesvullen redan nu :/ Alltså pga svullna tarmar som stannat upp lite? Har redan också gått upp flera kg i vikt pga all vätska som ansamlas och inte kommer ut? någon fler ? Har ni något tips för att få bort detta?
Kan rekommendera dessa tabletter, tog dessa vid förra graviditeten och fick min mage att fungera. Har även blivit förstoppad denna gång, så tar vid behov.
Det är mjölksyrebakterier som är bra och snälla för magen.
www.apotekhjartat.se/produkt/holistic-lactovitalis-pro-30-kapslar/&gclid=CjwKCAiA_6yfBhBNEiwAkmXy5wz_cCZKvbGuST6h_Y2Y7UjvAg02OhtXz6-jkozpE76wUEsQSb2fGRoCabwQAvD_BwE
Vad kul att fler vill vara med i en liten grupp! Jag är också med i stora, det är också kul men tycker att man får ut med av gemenskapen i en mindre där man har lite mer koll på varandra så att säga! Jag har ju knappt kommit förbi BIM så känns lite tidigt för mig också 😅 men vi kanske kan starta den snart, några stycken ihop?