BF Oktober 2023
Hoppar in här! Plussade idag ➕ bf enligt app 18-19/10
andra barnet
Hoppar in här! Plussade idag ➕ bf enligt app 18-19/10
andra barnet
Hej!
har BF 18/10 enligt preglifeappen, hänger gärna på 😍
Jag är jättesvullen redan nu :/ Alltså pga svullna tarmar som stannat upp lite? Har redan också gått upp flera kg i vikt pga all vätska som ansamlas och inte kommer ut? någon fler ? Har ni något tips för att få bort detta?
Kan rekommendera dessa tabletter, tog dessa vid förra graviditeten och fick min mage att fungera. Har även blivit förstoppad denna gång, så tar vid behov.
Det är mjölksyrebakterier som är bra och snälla för magen.
www.apotekhjartat.se/produkt/holistic-lactovitalis-pro-30-kapslar/&gclid=CjwKCAiA_6yfBhBNEiwAkmXy5wz_cCZKvbGuST6h_Y2Y7UjvAg02OhtXz6-jkozpE76wUEsQSb2fGRoCabwQAvD_BwE
Jag är gärna med i en liten FB-grupp jag med, men först efter att jag gjort UL i slutet på v.8 så man vet hur det ligger till, känner att man sitter som på nålar tills dess 😋
Jag är i vecka 7 nu (6+1) och har inte känt någon molvärk på säkert en vecka nu 😝
Ni som är i vecka 6 eller 7: Har ni molvärk?? Varje dag?? Mår ni illa med?
Man blir liksom så nojig. Jag har ömma bröstvårtor, är trött som fan vissa kvällar - men ingen molvärk längre och inget påbörjat illamående? 😵?💫
Nu är jag bara i v. 5+1 men jag har inte haft några symptom alls, mer ömma bröstvårtor som nu försvunnit, lite smått molvärk som kommer ibland. Skrev dagbok med förra barnet och kände inte heller något förens runt v.7-8. Njuter av alla dagar jag får vara symptomfri, för hade illamående från v8-30. slipper gärna det hehe.
Förstår din oro men alla känner inte något :)