• Anonym (anonym)

VAD SKA JAG GÖRA :(

Mitt ex och jag har varit ihop i 11 år och nu är han ihop med en annan sedan 2 år tillbaka. 
    Vårat problem är att ingen av oss kan släppa den andra. Vi messar och för 2 månader sedan sågs vi helt oplanerat på stan och det hetta till. Vi hånglade.  Jag är singel och trodde han skulle stoppa detta att fortsätta efter vårt lilla snedsteg för två månader sedan. Men icke... han har bjudit hem mig till sig och det kan ni nog gissa slutade i sex och annat hett.  Han ska flytta hem till sin tjej snart och jag har sagt vad jag tänker och tycker om det. Jag har berättat att jag har känslor för honom och han har sagt att jag alltid finns i hans tankar och har en stor plats i hans hjärta.
    Han verkar strunta i att han är otrogen mot henne och jag har känslor kvar för honom så jag vet inte vad jag ska göra, snälla hjälp mig. 

• Svar på tråden VAD SKA JAG GÖRA :(
  • Anonym (M)
    Ordinär Man skrev 2023-01-31 00:07:07 följande:

Han vill leva livet precis som du vill leva livet.

Men det finns en anledning till att ni inte är tillsammans längre, så behåll det som är bra.

Självklart ska du inte berätta för den nya. Dels ska du inte bryta förtroendet du fick av ditt ex, och dels har du faktiskt inte med det att göra.

Förtroendet hon fick av sitt ex? Vad vet du om det?
  • Anonym (Man)

TS det han gör med sin flickvän gjorde han mot dig med! 

Garanterat!! 

Så tänk så här, när du och exet hade varit tillsammans i 2 år och han knullade andra, ett ex kanske? Skulle du då velat veta? Eller skulle du vara glad och ovetande i 9 år till?? 

Finns en skit enkel grej att leva efter och det är: behandla andra som du vill bli behandlad själv? 

• Anonym (äää)
    Ordinär Man skrev 2023-01-31 00:07:07 följande:

Han vill leva livet precis som du vill leva livet.

Men det finns en anledning till att ni inte är tillsammans längre, så behåll det som är bra.

Självklart ska du inte berätta för den nya. Dels ska du inte bryta förtroendet du fick av ditt ex, och dels har du faktiskt inte med det att göra.

Vilket förtroende? 

Om jag var den nya tjejen skulle jag verkligen vilja få veta. Om man nu står i begrepp att flytta ihop så är det väldigt mycket jobb med att flytta. Om hon inte skulle vilja bo med honom om hon hade den vetskapen, så är det väldigt elakt att veta, men inte berätta. 
    Det vore så klart allra bäst om någon som faktiskt är vän med henne kunde berätta men det kanske inte är någon som vet, förutom TS? 

Om jag var TS hade jag på något sätt meddelat. Kanske skickat ett vanligt brev. 
  • Anonym (M)
    Anonym (äää) skrev 2023-01-31 07:05:59 följande:
    Vilket förtroende? 

Om jag var den nya tjejen skulle jag verkligen vilja få veta. Om man nu står i begrepp att flytta ihop så är det väldigt mycket jobb med att flytta. Om hon inte skulle vilja bo med honom om hon hade den vetskapen, så är det väldigt elakt att veta, men inte berätta. 
    Det vore så klart allra bäst om någon som faktiskt är vän med henne kunde berätta men det kanske inte är någon som vet, förutom TS? 

Om jag var TS hade jag på något sätt meddelat. Kanske skickat ett vanligt brev. 
    Hon kanske tror att det bara är någon som vill göra livet surt för dem... eller så säger killen att TS ville ha honom tillbaka men han nobbade, så nu försöker hon det här alternativt hämnas...
  • Anonym (Isa)
    Anonym (M) skrev 2023-02-01 00:59:41 följande:
    Hon kanske tror att det bara är någon som vill göra livet surt för dem... eller så säger killen att TS ville ha honom tillbaka men han nobbade, så nu försöker hon det här alternativt hämnas...
    Det är därför TS ska ringa, och om tjejen inte svarar, tala in ett lugnt meddelande där hon erbjuder sig att svara på frågor. 

Den blivande sambon har rätt att få veta. Hon kan högst troligt vilja förlåta och flytta ihop ändå, men hon skulle också kunna vara av ett virke där informationen gör skillnad. 
  • Anonym (Phat)
    Anonym (anonym) skrev 2023-01-29 20:10:34 följande:
    Jag har berättat att jag har känslor för honom och han har sagt att jag alltid finns i hans tankar och har en stor plats i hans hjärta.

han vet redan att du har kåtkänslor för honom, det är bara sex, och vi lever bara en gång Tungan ute
  • Anonym (anonym)
    Anonym (äää) skrev 2023-01-29 21:04:54 följande:

Det blir ju tusen gånger värre om de hinner flytta ihop, så du måste hjälpa den där tjejen att få reda på det så att hon kan avrätta innan de flyttar. 

Han ska flytta hem till henne för som han säger provbo och se om det funkar.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Isa) skrev 2023-02-01 05:55:45 följande:
    Det är därför TS ska ringa, och om tjejen inte svarar, tala in ett lugnt meddelande där hon erbjuder sig att svara på frågor. 

Den blivande sambon har rätt att få veta. Hon kan högst troligt vilja förlåta och flytta ihop ändå, men hon skulle också kunna vara av ett virke där informationen gör skillnad. 
    Han ska flytta hem till henne för att provbo. Om det är något som är bra i denna soppa så är det att hon slipper flytta och han hyr ut sin lgh men han bor där på prov. 
  • Anonym (anonym)
    Ordinär Man skrev 2023-01-31 06:08:30 följande:

Ditt ex är bra i sängen! Eller hur? Solig

Ja tyvärr är han bra på ge mig skönt sex. Han ger sig inte förrän jag kommer med besked. 
Svar på tråden VAD SKA JAG GÖRA :(