Kvinna: Vill du ha nån som du vill ha?
Jag menar, går du efter dina preferenser?
Eller tycker du att ni kvinnor också ska sänka kraven, nöja er, sluta vara så kräsna?
Jag menar, går du efter dina preferenser?
Eller tycker du att ni kvinnor också ska sänka kraven, nöja er, sluta vara så kräsna?
Dom som har för höga krav får ju sänka dessa under förutsättning att de tycker att värdet på ett förhållande trumfar kraven.
gäller både män och kvinnor, finns ingen skillnad. I Sverige så är det ungefär lika delar män som kvinnor (heterosexuella). Merparten har hittat varandra, vissa har inte det, då gör dom det valet också.
Sen så finns det gnällspikar som klagar på att dom inte får det dom vill ha vilket kan bero på orimliga krav. Dessa kan få rådet att sänka sina krav, alternativt vara singel.
förstår inte ts besatthet av detta. Både män och kvinnor får oönskade råd, handlar inte om en könsgruppering. Är ts kränkt över att någon tycker att han har orimliga krav?
Dom som har för höga krav får ju sänka dessa under förutsättning att de tycker att värdet på ett förhållande trumfar kraven.
gäller både män och kvinnor, finns ingen skillnad. I Sverige så är det ungefär lika delar män som kvinnor (heterosexuella). Merparten har hittat varandra, vissa har inte det, då gör dom det valet också.
Sen så finns det gnällspikar som klagar på att dom inte får det dom vill ha vilket kan bero på orimliga krav. Dessa kan få rådet att sänka sina krav, alternativt vara singel.
förstår inte ts besatthet av detta. Både män och kvinnor får oönskade råd, handlar inte om en könsgruppering. Är ts kränkt över att någon tycker att han har orimliga krav?
Jaa du TS. Jag vill ha nån som jag vill ha. Linus Wahlgren. Men jag får nöja mig med kollegan. Som alla andra.
Hur ska någon annan kunna veta och bestämma vem man vill ha? En medial person?
Ja, jag går på mina preferenser och mina känslor.
Förstår inte riktigt hur du menar i tredje frågan?
Svarar du inte på frågor i din tråd? !
Hur kan du påstå att kvinnor är säger sig vara bra som dom är?
Psykisk ohälsa i form av anorexia och bulimi är överrepresenterade bland kvinnor. Sätt att göra sig attraktiv med smink eller annat, träning osv. Kvinnor har press på sig hela tiden att se bra ut.
hade pressen funnits på män i samma dignitet så hade det varit män som sminkat sig.
alltid är det så jävla mycket krav och press på hur kvinnor ska vara, hur mycket dom ska väga, hur dom ser ut, att dom ska vara glada och lyckliga hela tiden, vilken ålder dom har. Jag förstår att kvinnor checkar ut från dejtvärlden.
Det du skriver (ts) är provocerande, eftersom du i underliggande mening tillskriver kvinnor olika egenskaper som inte stämmer. Du omskrivet menar att kvinnor ska förändras så det passar dig. Du menar samtidigt att det är så synd om dig och män i olika sarkastiska ordalag.
Jag trodde du skulle ändras och sluta med din passiva aggressivitet? Men det var väl för mycket att hoppas på.