• erikaABC

Dumpen. Bra eller dåligt?

Vad tycker du om Dumpen? Sajten där man berättar om pedofiler.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Dumpen. Bra eller dåligt?
  • SmulanFnulan
    Anonym (Gäddan 3XL) skrev 2024-06-07 00:51:18 följande:
    Korrekt. Dumpen bryr sig inte om barn, det är bara en affärside.
    Annars hade man inbte visat bilderna, men med dem får man fler tittare.
    Jag förstår att det måste kännas jobbigt för dig att ditt könsorgan ligger ute för allmän beskådan. Men du kanske skulle ha tänkt på det innan du började chatta med "barnet".
  • Anonym (makrill)
    SmulanFnulan skrev 2024-06-07 09:32:34 följande:
    Du förstod uppenbarligen inte min poäng. Nej, ingenting ska blurras. Om du blir traumatiserad av att se kukar så står det dig fritt att avstå från att surfa in på dumpen.se
    Varför är det så viktigt för dig att dickpicksen inte ska blurras? Jag tycker det i alla fall ska finnas en varningsruta ovanpå så man kan välja att se eller inte. Tänk på att det finns även barn som går in på sidan.
  • Anonym (Hej)
    Anonym (makrill) skrev 2024-06-07 11:18:13 följande:
    Varför är det så viktigt för dig att dickpicksen inte ska blurras? Jag tycker det i alla fall ska finnas en varningsruta ovanpå så man kan välja att se eller inte. Tänk på att det finns även barn som går in på sidan.
    Det borde vara 18-årsgräns på att gå in på dumpen.se. Sajten är olämplig för barn.
  • SmulanFnulan
    Anonym (makrill) skrev 2024-06-07 11:18:13 följande:
    Du får ha med dig mamma så att du törs gå in på sidan då, tönt.
  • Anonym (Gäddan 3XL)
    Anonym (Hej) skrev 2024-06-07 11:30:19 följande:
    Det borde vara 18-årsgräns på att gå in på dumpen.se. Sajten är olämplig för barn.
    Håller jag med om. Dumpen bryr sig bara om swishinbetalningar och inget annat
    Hade man verkligen brytt sig om.barn hade man varit mer försiktig 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Gäddan 3XL)
    Anonym (Matriark) skrev 2024-06-07 12:27:35 följande:
    Ser fram emot nästa gång du hängs ut igen, ditt pedo.
    tror du på fullt allvar att jag är en gädda?
  • Anonym (makrill)
    Anonym (Gäddan 3XL) skrev 2024-06-07 18:19:42 följande:
    tror du på fullt allvar att jag är en gädda?
    De brukar ju dra det kortet när någon inte håller med dem. Tröttsamt beteende...
  • Anonym (Gäddan 3XL)
    Anonym (makrill) skrev 2024-06-07 18:37:04 följande:
    De brukar ju dra det kortet när någon inte håller med dem. Tröttsamt beteende...
    Och har man åsikter om Dumpens arbetsmetoder blir man lätt betraktad som pedofil.
Svar på tråden Dumpen. Bra eller dåligt?