Utredning/insemination/ivf 2023
Lider med dig!! Ja såklart man kan vara både glad och ledsen! Fortfarande kämpigt?
Ja motigt att veta tidigt men samtidigt skönt att inte behöva oroa sig över att det kanske tagit sig men man pajar det fullständigt pga fulldos NSAID. Så nu kunnat fortsätta med smärtstillandet utan den etiska aspekten iallafall.
Pratade med rådgivningen inom gynekologi i eftermiddag eftersom jag fortfarande har ont (VAS 0-3 stabilt sedan i måndagskväll). Funderar på om det är normalt för en livmoderinfektion. Men tydligen inte. Inget bra svar, men om jag inte mår bättre imorgon tyckte hon att jag borde åka in och checka av igen, borde haft full effekt av antibiotikan efter tre dygn, men haft nu i 1,5 vecka. Doxyferm avslutad för två dagar sedan och Flagylen sista dos ikväll? Får se vad som händer sen! Försökte ta en liten kort promenad med hunden igårkväll (världens snällaste lilla hund), men mådde inte alls bra efteråt. Imorgon är det 2 veckor sedan jag blev sjuk.
Ja man är så sjukt splittrad! Glad för dem men samtidigt jätteförbannad 🙃
Okej jag förstår. Men alltså lider så otroligt mycket med dig, att behöva ta så mycket smärtstillande etc bara efter -enkel- gynundersökning eller skrapning.. Så ska det ju inte vara 😔
Ser att du skrev i inlägget ovan att du skulle åka in igen om du inte mådde bättre.. Hur mår du nu? Hur har det gått? ❤️