Inlägg från: lövet2 |Visa alla inlägg
  • lövet2

Farmen 2023

Jag blev riktigt förvånad över att Karin valde Päivi. Vem sjutton ska nu Päivi välja? Hon är så anonym den kvinnan, så jag vet inte ens om hon kan något.

• lövet2
    Nandez skrev 2023-01-26 21:15:40 följande:
    Någon som sett senaste Torpet?
    Jodå, jag har sett.
  • lövet2
    Nandez skrev 2023-01-27 19:00:05 följande:
    Vad tycker ni?

Det blev ju snopet med fårhagen. De två som byggde den, var ju så himla nöjda, men tydligen blev det fel. Vad JC och Sandra grälade om, det fattade inte jag heller. Även om jag ser programmet textat, så är hans skånska rätt obegriplig i bland.

Trist att en Sandra åkte hem, men hon hade en vettig anledning i alla fall.
  • lövet2
    Nandez skrev 2023-01-29 19:26:58 följande:
    Hoppas på ett intressant program
    Vem tror du Päivi väljer? Jag gissar på Eddie.
  • lövet2

Jag blev riktigt besviken på vissa i kväll. Bygguppdragen var en katastrof, men Karin och Cristoffer bara ryckte på axlarna och skyllde i från sig. Den som tog det seriöst och ville få ordning på uppdragen var Eddie. Där fick han pluspoäng från mig!
    Att Nebil vann kändes rätt. Päivi kom aldrig riktigt in i tävlingen. Hon var mest blåst och fattade ingenting av det som hände runt omkring på Farmen. Undrar om hon utser Cia till storbonde?

Hoppas att inte Andreas tar till våld, för då blir han hemskickad på en gång. Det har hänt förr!

• lövet2

Vilken jäkla soppa! Andreas insåg i alla fall själv att han överreagerat. Jag förstår det helt och hållet, för jag blir totalt galen om jag inte får tillräckligt med mat. Den största anledningen till att jag aldrig ens övervägt att anmäla mig till något liknande program.
    Tråkigt ändå att han gav upp och åkte hem i stället för att skärpa till sig och invänta bättre tider. Att Karin åkte hem lär knappt märkas, för hon var rätt anonym.

Det blir intressant att se hur Sebastian ska klara jobbet i veckan!

• lövet2

Suck, vilka stolpskott! Jag kan inget om bondgårdar eller djuren på gården, men lite sunt förnuft har man ju ändå! Släppa ut hönsen och så bara förvänta sig att de ska springa in i buren själva på kvällen - har de där människorna inget vett alls i skallen?
    Det brukar alltid vara någon deltagare som sticker ut och är imponerande, men inte i år. Den ene värre än den andre ...

• lövet2

Intressant med de nya deltagarna. Man vet inte riktigt var man har dem. Den där flummisen har i alla fall imponerat på Eddie. Han är rolig, Eddie!

• lövet2

Det kommer nya hela tiden. Svårt att hänga med. Jag får nog vänta några avsnitt med att bestämma vad jag tycker om dem.

• lövet2

Jag höll på att skratta i hjäl mig när de sköt slangbella. De var så jäkla dåliga båda två!
    Nej, den där nye (Rickard?) verkar inte alls genomskåda pakterna som finns. Synd, för annars gillar jag honom. Den där andra skumma typen som sköt slangbella gillar jag också, fast han är lite konstig.

Svar på tråden Farmen 2023