• Sanlin90

BIM februari 2023

Syskonförsök jag har fortfarande en stark känsla att det är NU! Jag blir gravid!

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-23 09:29:09 följande:

Detta är faktiskt extra spännande för igår äl+9 kände jag flera hugg eller liksom kraftiga getingstick i livmodern sådär att en böjde sig och stannade upp? tänk om jag bara var tidigt ute med testet. Hoppas ❤️

Hoppas för oss alla!
  • Sanlin90
    Sannet skrev 2023-02-23 10:17:00 följande:

Håller alla tummar och tår för oss alla!!! ❤️❤️❤️

Eftersom jag tydligen inte var tillräckligt nere över morgonens otroligt svaga test gjorde jag ett till med dagens tredje urin. Tog denna gång ett vanligt RFSU. 
    Jag ser!!!!

min temp har gått ner och jag fryser, dåligt tecken :/
  • Sanlin90
    Vi har oxå en snart 2,5 åring och försöker med syskon, har försökt sen april 2021 men 2021 hade jag bara mens i juli och oktober sen kom den inte igen förrän sptember 2022 men kommit relativt ?regelbundet? sedan dess. 
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-23 21:11:21 följande:

Åh. Tur du har mens regelbundet nu så det är lättare med försöken! :) håller tummarna för oss ❤️

Va du med i bf november 2020? Min unge skulle kommit 3dje november men kom 28oktober haha. 

ja regelbundet i den bemärkelsen att den kommer då och då iaf, ibland efter 32 dagar ibland efter 57 men den kommer åtminstonde oftare än med ett år mellan :D

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-24 09:09:40 följande:

Tack!❤️
    vi kommer faktiskt hoppa att försöka i mars men hoppas på april/maj🥰 

Trodde verkligen på denna gång så svårt att fatta! Fortfarande bara lite ljusrött blod så hoppen är ju kvar trots att jag fattar de är kört? känns bara SÅ konstigt, jag var typ helt övertygad om att de var något denna gång🥺 
    och de känns Inte helt som mensvärk, mycket ont i ligament så tankarna vandrar ÄVEN om jag blöder, helt sinnes hur en funkar. 

Hoppas på plus för dig men förstår känslan att bara vilja ha mensen annars än att gå och fungera och analysera 

Hur beter sig tempen för dig?
  • Sanlin90
    Syskonförsök vad lustigt, borde ju inte va mensen då!
    min är lite lägre och negativt test dock får jag inte i mig kaffet idag! hmm
Svar på tråden BIM februari 2023