• Sanlin90

BIM februari 2023

Jag tar tempen både morgon och kväll oftast och efter äl brukar den ligga 36,50-36,75 aldrig högre idag ligger den på 36,99 efter att jag bara slappat i 2,5h?hmm tempen imorse va ovanligt hög med!

• Sanlin90

Jag ser något helt klart och det är rött men blir så osäker när det inte visar på vanliga testa tidigt från 10 det här är från 5!
  • Sanlin90
    t123 skrev 2023-02-16 11:25:06 följande:
    Tycker verkligen att det syns!! Spännande 😀
    Blev orolig för det inte syns något på babyplan tidiga men hoppas på imorgon eller fredag, med dottern plussa jag på vanliga test i v 3+6 skulle va 3+3 nu om jag är gravid?är så rädd att det ska va spök har ju fortfarande den där intensiva känslan av att vara gravid.
    Inga direkta symtom bara molvärk och ont i huvudet typ. 
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-16 12:08:14 följande:

Nu svarade jag redan i annan tråd men jag har varit med om spök på dessa tester men självklart håller jag tummarna att de inte är så i ditt fall❤️❤️❤️ mina KAN också varit kemisk graviditet så det KAN varit något men mensen kom när den skulle den gången och fick inget annat plus på någon annan sticka. 

Ja, jag blev skeptisk nu när det torkat, det är solklart färg på det men det är som strecket är mer färgat som en ruta och inte så färgat mitt i :(
  • Sanlin90

Kommer troligen testa ihjäl mig tills jag antibgen börjar blöda eller testerna är slut med tydliga plus haha

• Sanlin90

Inte så mycket molvärk idag men fruktansvärt ont i huvudet Och sen typ känns det som nålar i underlivet?!

• Sanlin90
    Syskonförsök, man borde skrivit upp från förra gången! Jag får sköljar av illamående med men tycker det beror på huvudvärken :/ tror jag är något doftkänslig kanske, igårkväll fick sambon gåno spraya i badrumet efter att katten varit på lådan! idag har jag känt mer när jag bytt blöja på dottern. 
  • Sanlin90

Syskonförsök jag kommer testa med babyplan early imorgon visar det något tar jag kanske apotekets egna tidiga om jag inte väntar lite sen kommer fler abblo pharma imorgon em så lär väll ta ett sånt om jag känner mig rätt haha. 

Foodie ja jag hoppas har ju verkligen känt att jag ska få positivt! 

Det är abblo pharma jätte irriterande hylsor för dom är helt oranga så man ser dåligt men dom mäter från 5 redan istället för 10!

Svar på tråden BIM februari 2023