• Sanlin90

BIM februari 2023

Tror inte äl kan varit någon annan dag, brukar vörja blöda på dag 12 på natten/morgonen där, tror dippen igår berodde på att jag glömde ta mitt levaxin.. vet inte om jag plussa sent med min dotter, hade inte koll på samma sätt då
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-20 08:42:46 följande:

Spännande; ser ju ut som implantaionsdipp 13e med? när gravtestade du senast och vilken känslighet 

Imorse med ett abblo pharma ett rfsu och ett babyplan, alla negativa! Fick en jätteslemmig flytning imorse och brösten har börjat spänna gansk mycket
  • Sanlin90

Jag fick panikattak och dundergrät nyss, dels för jag surade ihop på sambon och dels för jag är så jävla less på kroppen, är på äl+14 två dagar över mens men den kommer inte och jag får inget plus :(

• Sanlin90

Syskonförsök skrev 2023-02-20 15:31:51 följande:

Åh. Kram ❤️❤️❤️❤️ 
    för mig var mensen sen FEM JÄVLA DAGAR förra cykeln men jag stod i samma situation. Kände mig i tillägg SÅ gravid men ägglossningen måste varit sen trots glad gubbe (alt. så släppte aldrig ägget).

Enligt tempen har jag ju ägglossat :( vet inte om jag fick ett svagt plus eller om det är babyplans vanliga spökstreck dock.  Lär väll inte synas på bild
  • Sanlin90

Jag har fått spök på babyplan innan men inte den här cykeln dom har varit helt blanka!

• Sanlin90

Jag tänkte låta bli att testa imorgon om jag kan och sen prova igen på onsdag :)

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-20 17:13:19 följande:

Som vanligt känns det som en är gravid och jag hoppas innerligt att all lycka i denna tråd smittat av sig🥰🥰 jag har bara RFSU stickor (vanliga med känslighet 25) hemma dock och tänkte inte köpa hundra tester till som jag brukar.. men är SÅ otålig och de är sex dagar kvar till bim. Hur tidigt tror eller vet ni det kan visa innan bim?Endera om ni har erfarenhet eller någon av er som plussat som använt sådana? 

med dottern plussade jag fyra dagar innan mens med känslighet på 10 men då testade jag först då och det var ändå ganska tydligt!

Jag hade väntat till 4 dagar innan kanske tre meeeen det är ju så svårt!
  • Sanlin90

Om det är gravsymtom eller inte vet kag inte men mina bröst spänner och jag har innt bröstvårtor normalt men dom är lixom lite ut och känsliga hela tiden sen är jag sååå otroligt varm, haft över 37 grader hela dagen fast kg normalt under dagarna ligger på 36.50-36,75 typ.
    somnade med dottern förut oxå och vaknade inte när hon vaknade utan hon gick upp till sin pappa och kom sen och väckte mig och jag kunde knappt vakna!

Hittade boken med symtom från dottern och det stog typ att brösten spände men inte gjorde direkt ont och att jag va så jäkla varm så det va jobbigt, minns det för jag vägrade elda i sovrummet och hade fönstret öppet så vi hade 5 grader i sovrummet och jag sov med lakan och en tunn filt haha.

• Sanlin90

Sannet jag ser helt klart på babyplan!

jag funderar på om jag hade äl senare vid den dippen på cd 37, en som fråga om det i temp tråden och vi hade ju magsjuka cd 29-35

Svar på tråden BIM februari 2023