Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM februari 2023

Sannolikt var det bara en blödning (ja du kan blöda trots gravid ibland) och inget missfall ❤️
    Grattis!!??

• Syskonförsök

Eller hur tidigt missfall var det? Nu tolkade jag lite snabbt att det var väldigt tidigt bara dagar, men gick det längre KAN ju hormoner vara kvar några veckor ibland? 

kanske boka tidigt ultraljud och koll för att vara säker?❤️

Qwerty1988 skrev 2023-02-03 12:49:38 följande:

Hej hej! 

Nu behöver jag er experthjälp!!

jag fick tidigt missfall i början på januari, blödde 6/1-10/1 alltså fem dagar, som en vanlig mens.

Min app (flo) har varit ganska punktlig med både ägglossning och mens. (test-narkoman) 😅 

Men enligt min app så ska jag inte ha ägglossning förrän runt 25/1.

Och testade dagarna innsn och efter och blev inte positivt, så tänkte att de kanske inte blev någon ägglossningen denna gången direkt efter missfall. 

jag har beräknad mens om 7 dagar, men har mått lite illa och fick GRAVID 2-3 idag? 🤔 

jJag får inte ihop de 😅

• Syskonförsök

Så kan det absolut vara!! testade du negativt efter missfallet och låg runt den 20e så👍🏼 

hur går dina tankar, vad tror du själv Qwerty1988?

Maymom skrev 2023-02-03 20:54:45 följande:

qwerty1988:
    annars tänker jag att du hade ÄL runt 20e, testade du så tidigt med ÄL-stickor? För då kan det ju absolut vara ny graviditet.
    hade det varit samma så borde det väl ha stått 3+ på veckorna?

• Syskonförsök

Det finns ju även gratisappar där du bara behöver en bra termometer så behöver inte allt kosta så mycket! :)

Jaha! Har du märkt att du haft BV? Kan det ställa till barnagörandet mån tro? Kanske går bättre bada de behandlas?❤️ 

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-02-03 21:06:54 följande:

Syskonförsök jo jag ska beställa natural cycles nu tänkte jag.. Tänkte ändå fortsätta med det efter ev grav. 
    BV bakteriell vaginos 😪

• Syskonförsök

Åh nej! beklagar ❤️❤️❤️❤️?????

Loulou92 skrev 2023-02-04 08:00:28 följande:

Så här såg mitt test ut i onsdags. Idag har jag börjat blöda 😔 
  • Syskonförsök

Men vad roligt!!! Nu ser det ju så starkt ut att de säkert stannar❤️❤️❤️ prova med digitalt igen om några dagar och se om de slår över till 3+! De är ett gott tecken för att de växer sig starkare ❤️❤️❤️

Qwerty1988 skrev 2023-02-04 13:03:39 följande:
    Vi håller tummarna! ❤️🙏🏻 
  • Syskonförsök

Det är inte sant att det är kört! Om det är nidblödning så kan ägget fäst sent och därmed finns det inte tillräckligt med hormoner för att ge utslag än. ca tre dagar efter nidis skulle jag mer tippa på! Så se om mensen kommer och det helt plötsligt var spottings eller ta ett test på eller efter bim. Håller tummarna! ❤️❤️

rubie skrev 2023-02-04 20:18:28 följande:

Förstår ingenting, kände en stark smärta i ryggen/magen/höften igår natt, negativt test idag, BIM om 3 dagar, och pyttelite blod två gånger när jag torkat mig. Om det är nidblödning borde väl testet visa att jag är gravid eller?! Blir knäpp 🥲 har aldrig haft någon blödning innan mens, får alltid en rejäl blödning sen är mensen igång. 

• Syskonförsök

Jag är med dig! ?borde? haft ägglossning några dagar sedan enligt vanlig cykel och har haft ägglossnings smärtor nog en vecka nu men får precis lika starka test nu i tio dagar? så skumt. Och de är inte positiva men tydliga linjer 🤷🏼?♀️ så skumt. NÄR kommer ägglossningen eller är det ett ägg som försöker men inte lyckas? fattar nada. 

smulan57 skrev 2023-02-04 18:00:58 följande:

Brukar ha 29-34 dagar cyklar.. Flo indikerar att jag borde ha ÄL imorgon, CD 16 men då utgår den från att denna cykel blir 30 dagar. Testat negativa ÄL-tester igår och idag, inte stark linje öh.. 

Kanske är så att ÄL är ännu senare eftersom om jag har lika lång cykel så borde ÄL vara ännu senare. Blir knäpp.. Håller tummarna på positivt ÄL-test i början på veckan iaf!  

• Syskonförsök

Men gud, de där behövs inte ens verifieras Med ett digitalt!! GRATTIS! De där ägget sitter minsann fast ❤️❤️❤️

Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-06 08:48:21 följande:

Tack dollooo! Vågar inte tro att det är sant! Kanske fel på tillverkningen!

Har beställt ett digitalt test som jag ska testa med imorgon! Är så himla nervös! Aldrig varit med om detta innan! 

• Syskonförsök

Ägget släpper 24-48h efter glad gubbe! så någon gång inom den tid gubben är låst på skärmen! :)

Lulu1987 skrev 2023-02-07 03:51:32 följande:

Ok kan någon det här med Clearblue Advanced och ägglossning. Alltså det står ju att när den väl upptäckt maximal fertilitet så står den fast så i 48 timmar.

Betyder det då att dag 2 är den faktiska ägglossningsdagen då eller? Ägget ska ju bara gå att befruktas under 24 timmar😅🤔

Svar på tråden BIM februari 2023