Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM februari 2023

Jag minns från när jag väntade dottern att jag knappt kände något mer än när ägget fäste! så nog allt kan det vara något ❤️

hopemalin skrev 2023-02-16 17:19:09 följande:

Syskonförsök: Tack för ditt lugnande svar 🥰 Ingen smärta eller molvärk alls idag, jag hoppas att det inte betyder något särskilt 🥰❤️

• Syskonförsök

När kommer du testa hopemalin?? Hur tidigt?😍 jag kan inte bestämma mig, vet att jag BORDE vänta till bim med tanke på alla mina kemiska graviditeter men jag tror inte jag kan hålla mig 🙈 jag vill veta så tidigt jag kan om de är något eller inte, för nyfiken! Än så länge känns det inget speciellt men försökt tempa och den gick ner lite idag vilket KAN tyda på implantation så förhoppningarna finns ju. 🥺

• Syskonförsök

Så spänd på morgondagen. ❤️❤️❤️

Sanlin90 skrev 2023-02-16 18:45:06 följande:

Syskonförsök jag kommer testa med babyplan early imorgon visar det något tar jag kanske apotekets egna tidiga om jag inte väntar lite sen kommer fler abblo pharma imorgon em så lär väll ta ett sånt om jag känner mig rätt haha. 

Foodie ja jag hoppas har ju verkligen känt att jag ska få positivt! 

Det är abblo pharma jätte irriterande hylsor för dom är helt oranga så man ser dåligt men dom mäter från 5 redan istället för 10!

• Syskonförsök

Jag måste bara säga till er allihop att jag är så glad att jag hittade hit denna månad! Att vara själv med alla dessa tankar och i denna process som kvinna (mannen förstår ju inte heeeelt hur han än försöker) är ärligt psykiskt utmattande och sååå jobbigt. Känns SÅ skönt att öppet och helt ärligt få dela allt med er fantastiska tjejer. Peppa varandra, heja på varandra och vara ledsna med varandra när och om en får försöka igen. TACK. Jag behövde er denna månad ❤️ håller tummarna för oss alla så hårt och gläds så med alla plus som blir.😍

• Syskonförsök

Ånej!! Dock ska du helst bara mäta basal så håller tummarna att de inte betyder Något! Väntar spänt på ditt test ❤️❤️. 

Sanlin90 skrev 2023-02-16 22:50:20 följande:

Jag har jättelåg temp ikväll så antar att det är kört :(

• Syskonförsök

Men nej vad tråkigt!!! Aldrig mer abblo pharma test!!!! Var precis sådär med besvikelsen för mig med :(

Sanlin90 skrev 2023-02-17 07:54:30 följande:

Då va det kört den här gången :( hade en så bra känsla ju :( men har jättemensvärk nu och tempen sjönk och negativt test så duktigt kört är det tom!
  • Syskonförsök

Ingen jag vet :( 

Sanlin90 skrev 2023-02-17 08:03:13 följande:

Grattis Ladylovely!!

ne otroligt besviken men nu börjar mensvärken släppa men det lär väll inte finnas andra orsaker till att tempen droppar ändå. 

• Syskonförsök

Hur gick det???

Sanlin90 skrev 2023-02-17 11:33:07 följande:
    Ja jag tog ett babyplan early men det va tvär negativt sitter och väntar tiden på ett abblo pharma till nu men det lär va neg. 
  • Syskonförsök

Men fasen då. Spök eller kemisk graviditet. förstår känslan , har själv varit där alldeles för många gånger ❤️❤️❤️ kram!

Sanlin90 skrev 2023-02-17 13:16:02 följande:

Det va negativt idag :(

Svar på tråden BIM februari 2023