Oj vad svårt!
inga flytningar som utmärkt sig heller?
de är inte helt orimligt att du kan ha missat och det var ägglossning lite tidigare men ibland kan även ägglossningen hoppa en gång, så det är svårt att säga!
kan för övrigt tipsa dig om munkpeppar och rosenrot, de fick min cykel att ändra från oregelbunden och runt 30-40 dagar till att alltid vara 28-30 dagar. SÅ mycket enklare med ägglossning! ❤️
hopemalin skrev 2023-02-01 21:14:08 följande:
Alltså hörni nu behöver jag era tankar lite ☺️ Min mens är oregelbunden nu för tiden pga flera års uppehåll, från att ha varit regelbunden när jag var yngre.
De senaste cyklerna har jag haft ägglossning 19/11 & 23/12. Jag använder appen Flo som gissade att ägglossning skulle ske 23/1 denna cykel.
Jag testar med Ägglossningstest (RFSU) varje dag (runt kl 11-12) sedan den 20/1 men inte fått något positivt.
Tror ni att jag har missat stegringen, eller är den här cykelns ägglossning bara fördröjd? Jag började på ett nytt arbete den 2/1, vilket varit stressigt och omtumlande för mig. Tror ni att det lilla kan påverka cykeln så pass mycket?
Jag har inga symptom på något än så länge, mer än något sporadiskt litet hugg i äggstocken då och då.
Snälla jag behöver verkligen få er syn på detta 🙏🏻❤️ Min sambo tror att jag hade ägglossning runt den 25-26/1, eftersom det andra strecket var det tydligaste hittills den 24/1.
Åh jag hoppas få er tankar och råd ❤️❤️