Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM februari 2023

Haha spännande, ska vi hoppas på tvillingar då? ;) 
    med så långa cykler som du ibland kan ha har en barnmorska också sagt att det inte är ovanligt att släppa fler ägg ibland! Så inte omöjligt att det är två ägg som mognat när ägglossningstestet blivit starkt två omgångar ;)

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-30 21:13:52 följande:

Tack snälla för svar, tack och lov gick sambon att övertala trots magsjuk-risk här hemma. Vi får köra positioner med ansiktet långt från varandra 😂😂
    Syskonförsök, ja tvillingar hade ju verkligt varit nåt, vi har sagt att vi önskar två täta - dock inte hur täta 🤪🤭👀

• Syskonförsök

Jag tycker mig se något! Men de blir så dålig kvalitet att det är så svårt att se ordentligt! Syns definitivt mer för dig i verkligheten. Lita på att det ändrat sig från igår och prova imorgon eller om du orkar vänta en dag till så syns det säkert tydligare! Håller tummarna!❤️

aldrig hört om det sättet med gravtest men ska definitivt prova när jag är där om drygt två veckor ;) snart ägglossning här nu!

Loulou92 skrev 2023-01-31 07:12:35 följande:

BIM på fredag. Ser ni något? Jag har inte mixtrat med bilden och tycker mig se 🥹✊
    Jag fick höra om en ?ny? metod att avläsa gravtest.
    Man tar mobillampan och lyser på baksidan av testet för att se om det syns ett streck. Jag testade på det från igår, ingenting, men ser på det från idag.
  • Syskonförsök

Är det fler av  med bim snart som testat? och ni som vi såg något svagt för igår, hur har det gått idag?❤️❤️

• Syskonförsök

Så spänd på ditt test idag!! nu känns det som de kommer synas än mer ✊🏼

Lyksa skrev 2023-01-30 20:46:42 följande:

Vet inte hur bra kvalitén blir på denna bilden. Men tidigare spökstreck o negativa test och i jämförelse med mitt positiva (de sista bilderna) 

Största skillnaden mellan spökstrecken och plusset va tjockleken och färgen. ❤️
  • Syskonförsök

Men Sannet, där ser vi väl något?!? ❤️❤️❤️

är det där vanliga RFSU stickor? Du är väl fortfarande några dagar innan mens och de har väl känslighet 25 så inte konstigt om de visar väldigt svagt i så fall!
    så där såg de ut för min bästa vän först två dagar efter mens och hennes dotter är nu ett år. ❤️

Sannet skrev 2023-01-31 08:56:51 följande:

Gjorde ett test imorse, blir ju inte direkt mindre förvirrad.. 
  • Syskonförsök

Det är absolut något! håller tummarna att de blir starkare ❤️

så här såg min väns test ut bim+2! Eventuellt senare. Hon testade först när mensen var sen ett par dagar. Har du något att jämföra med ;) (lägger in bild)
    Sannet skrev 2023-01-31 09:11:00 följande:

Jag vill verkligen tro, men vågar inte! ❤️❤️❤️  Lite dålig kvalitet här men det ser liksom ut att vara nåt där. 

Det stämmer, det är vanliga RFSU. Oj, alltså BIM+2? Isf ger det ju lite hopp 🥺❤️

• Syskonförsök

Åh!! Försök med bild?! Vill se ❤️

studerade skrev 2023-01-31 09:19:16 följande:

Testade precis med lampa och jag ser något ❤️

• Syskonförsök

På andra bilden tycker jag det syns ganska ordentligt!!! Håller tummarna att de fortsätter bli starkare!

studerade skrev 2023-01-31 10:00:18 följande:

ka

Kan inte fota när jag håller mot lampan dock ☺️ 
  • Syskonförsök

Ja det är värt ett försök för att slippa så lång väntan och en miljon ägglossningstest som det blir med långa och oregelbundna cykler! :) 

haha jag tror på min teori att två ägg släppt så får vi se vad som händer 😂❤️ dubbelt med problem men dubbelt med lycka? ❤️❤️❤️

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-31 09:31:18 följande:

Syskongörsök: tack för tips, kanske kör på det nästa månad om det inte tagit sig denna. Jag tog bdg två månader ena månaden med bdg var den månad jag fick en cykel på 40+ dagar.. Fick värmdens vörnevallning igår, så säkerligen har ett ägg släppt/släpper idag då jag dessutom har skärande känsla i livmodern.

Haha ja alltså det hade ju varit en upplevelse, men kan tänkte mig att tvillinggraviditet inte är det lättaste, sen att ha två att rodda i måste ju vara helt galet 🤪😍 

• Syskonförsök

Tycker mig se något på översta men är det tydligare i verkligen så - Grattis!!!❤️ och vi håller alla tummar att det ökar!

Loulou92 skrev 2023-01-31 12:18:55 följande:

Jag kunde under inga omständigheter hålla mig. Åkte från jobbet, köpte ett testa tidigt och åkte hem.
    Strecket är väldigt tydligt i verkligheten 🥹🙏

Med två stycken MA bakom mig så är detta både fantastiskt och skräckinjagande. Håll ut lilla du, snälla! ❤️

Svar på tråden BIM februari 2023