Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM februari 2023

Sannet - kolla in tråden om svaga tester eller spökstreck som finns, igår var en person där med om samma sak som dig att de enda dagen var borta MEN för henne var testet starkare än tidigare dagen efter ❤️ hoppas de är så för dig med!

Sannet skrev 2023-02-20 09:57:10 följande:

Smulan57: såhär såg det ut (taget imorse)
    Syns lite tydligare IRL. 
  • Syskonförsök

Anar något på översta! Men kom det inom tid? Efter det torkat kan det ofta bli spökstreck!

Masorlin skrev 2023-02-20 10:43:53 följande:

Ni om några vet ju hur man kan hoppas till den grad att man är rädd att inbilla sig, haha! Jag tycker mig se något på dessa test för första gången! Väldigt svagt dock. Gissar att jag är kring ÄL+10. Vad tror ni om testen, inbillar jag mig? 😃😬🙈
  • Syskonförsök

då är jag nästan helt övertygad om att de är positivt😍🥰🥰🌟 vågar mig på ett grattis! skicka bild på morgondagens sen så är det säkert än tydligare! kan nästan garantera att de redan syns på digitalt med om du har det hemma att ta imorgon ;) de där testen är väl känslighet på 25? 

Masorlin skrev 2023-02-20 11:17:04 följande:

Syskonförsök: det kom inom tid! På bilden har det hunnit torka dock. Den som det syns på är morgonurin och den den andra är typ en timme efter för att jag var fett nyfiken, haha! Men har aldrig fått spökstreck på dessa tidigare. De brukar vara taskigt vita hur mycket man än kollar. :P Men ska testa igen imorgon (och troligtvis varje dag fram till BIM på fredag, haha).

• Syskonförsök

Hej!

Temp är ju helt individuellt så svårt att säga mycket om och egentligen är det bara basaltemp som en ska mäta :) men min temp är också högre än normalt nu och gick upp  mer idag! Dock har det hänt tidigare månader också när de inte varit något så tar det inte helt säkert ;) enda annars med temp är att de sänks innan eller Direkt efter mensen kommer. 

hopemalin skrev 2023-02-20 12:02:44 följande:

Hej Och glad måndag till er ! 🤗
    Jag har aldrig använt mig av temp när det kommer till ägglossning / mens / graviditetsönskan, men vet att jag 
    vanligtvis ligger på 36-36,5.
    Tog tempen (örat) nyss här på jobbet, och det visade 37,2 höger och 37,1 vänster.

Ni som brukar temp och har koll på det, brukar det ligga så innan mens?
    Har BIM om ca 5 dagar ☺️

• Syskonförsök

Exakt samma har hänt tre gånger för mig. De är tydligen väldigt vanligt med kemisk graviditeter om du söker lite information om det och du räknas inte som gravid så de är fortfarande efter ett år totalt du ska söka etc. Jag har också varit med om detta flera gånger som sagt och försöker denna gång öka progesteronet naturligt i kroppen genom c vitamin tillskott denna cykel. täntke att problemet kanske beror på mindre progesteron än som behövs eftersom ägget inte fäster helt. Vi får se om det funkade Denna gång! 

de finns även progesteron kräm att beställa hem från nätet men det vågade jag mig inte på?

Embarazada skrev 2023-02-20 14:04:05 följande:

Det är väldigt jobbigt att varje månad få se svaga streck som sedan försvinner Obestämd Vet inte om man bör söka för detta eller om det räknas som "normalt"?

• Syskonförsök

Jag har svårt att se något på denna. :/ 

Ellimelli skrev 2023-02-20 15:22:27 följande:

Vill ni hjälpa mig tyda dessa? Är på BIM idag men där är ingen mens i syne. Har varit låghormonare med dem andra men ändå testat pos på bil men oooooerhört svagt. Jag tycker mig se något nu med, men är inte helt säker. 

• Syskonförsök

Åh. Kram ❤️❤️❤️❤️ 
    för mig var mensen sen FEM JÄVLA DAGAR förra cykeln men jag stod i samma situation. Kände mig i tillägg SÅ gravid men ägglossningen måste varit sen trots glad gubbe (alt. så släppte aldrig ägget).

Sanlin90 skrev 2023-02-20 15:16:33 följande:

Jag fick panikattak och dundergrät nyss, dels för jag surade ihop på sambon och dels för jag är så jävla less på kroppen, är på äl+14 två dagar över mens men den kommer inte och jag får inget plus :(

• Syskonförsök

Jag ser!!! Hoppas! ❤️❤️❤️ men så svagt att i så fall har nog ägget fäst väldigt sent för dig! Ge det någon dag till innan digitalt skulle jag säga! mitt streck på de där testen var mycket tydligare när jag fick gravid 1-2 digitalt!

Sanlin90 skrev 2023-02-20 15:40:32 följande:
    Enligt tempen har jag ju ägglossat :( vet inte om jag fick ett svagt plus eller om det är babyplans vanliga spökstreck dock.  Lär väll inte synas på bild
  • Syskonförsök

Alltså om de är något så är det då svaaaaaagt att jag knappt vet vad jag ser!!! Kanske syns mer morgon ❤️ håller tummarna!!

Ellimelli skrev 2023-02-20 15:51:55 följande:

Kanske enklare se nu, ser att man inte kan zooma in på hemsidan 🤣🙈

• Syskonförsök

Jag tror och hoppas de är något 🥺 håller tummarna som tusan så får du prova imorgon på morgonen!

Sanlin90 skrev 2023-02-20 16:18:40 följande:

Jag har fått spök på babyplan innan men inte den här cykeln dom har varit helt blanka!

Svar på tråden BIM februari 2023