Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM februari 2023

Måste bara ge input på denna att en nidblödning är inte alltid bara lite blod på pappret utan kan vara en blodblandad flytning med. borde ligga rätt i tiden för dig med? tänker att ägget kan ha fäst nu. 

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-02-19 14:21:03 följande:

Fick nu mer blod på pappret men det var JÄTTEslemmig klarröd liten blödning? Förlåt för beskrivningen, men vadan detta? Tänk typ äggviteflytning fast en blodig sån. Har aldrig haft så vid mens. Den är inte klumpig men seg snarare. Inputs/förslag? 

• Syskonförsök

Men smulan? DU ÄR GRAVID🌟😍😍🙌🏼😍 det var JÄTTETYDLIGA test du la upp. Skulle vilja råda dig att annars köpa ett digitalt och ta imorgon om du inte lyckas smälta det hela - de är en så skön känsla att få läsa GRAVID och få det svart på vitt istället för en mer eller mindre tydlig linje. 

smulan57 skrev 2023-02-19 18:35:58 följande:

Ligger i soffan och funderar på att hålla mig två timmar till från att kissa, har ändå en massa test hemma.. har fortfarande inte smält det svaaaga testen från imorse. Man har drömt om detta ögonblick och nu är det som att jag inte vågar tro på det förrän jag gått över BIM 

• Syskonförsök

Jag säger bara så här: du är gravid GRATTIS!!!❤️❤️ men inte tusan är det äl +5!  Inte om de till och med syns på rfsu med känslighet på 25😂 du får poppa in här och skriva när du gör RUL sen och får datumet flyttat, typ så nyfiken är jag 😂😂😂😂❤️❤️ men varmt GRATTIS! Du är gravid ❤️

Sannet skrev 2023-02-19 20:48:58 följande:
    Haha ja asså jag begriper mig verkligen inte på vad som sker 😂 Är det ett plus så har ju både kropp och ÄL-tester grundlurat mig 😂 
    Tog ett RFSU vanligt grav.test + ÄL-test. Även där ett svagt positivt. 😳 Har beställt CB ultratidigt, bör komma imorgon eller tisdag. 😅
  • Syskonförsök

Jag ser på alla så jag tror absolut du är gravid ❤️❤️ men de är ju alltid skönt när de blir än starkare så en inte kan ifrågasätta! tar du ett test idag?? ❤️❤️

Sannet skrev 2023-02-19 21:19:41 följande:

Tror du verkligen det?! 😳😳❤️ Hahaha jag lovar!!! 😂😂😂
    Hahaha nej asså ÄL måste ju för fanken varit ett par dagar tidigare 😂 Testerna från RFSU tog jag i eftermiddags, alltså inte morgonurin. 

Jag vågar verkligen inte tro något, men tre tester vid olika tidpunkter varpå alla visat svagt positivt ger ju känslan att det inte kan vara en slump. Men Hujedamig, jag är så otroligt rädd! Vill inte bli besviken om det visar sig inte vara något, men man bjuder ju in den känslan när man inte låter bli att testa innan BIM. 😂
    Vill bara att dagarna ska gå och att jag får svart på vitt om det är en liten böna där inne. 🥺❤️

• Syskonförsök

Det finns ingen tvekan smulan. Sluta testa nu och njut skulle jag vilja säga ❤️ på sin höjd ta ett test om 2-3 dagar så bör det vara väldigt starkt så du känner att allt är som de ska🥰🥰 lycka till!

smulan57 skrev 2023-02-20 05:49:05 följande:

Stskonförsök & Trefaldigmästarrikärlek: 
    TACK för pepp ❤️ Visade era meddelanden till sambon och sa ?jag tror vi kan börja vara glada nu?!!!! 😂 
    Vi båda är vara rädda att bli besvikna, men börjar sakta inse nu. 

Sannet: vi sitter lite i samma båt - GRATTIS❤️❤️ 

Jag tog nytt test imorse, nog fasen är det lite starkare. Tog två olika test igen fö att säkerställa att jag inte hallucinerar 😂

• Syskonförsök

Ånej! Jag ska inte ljuga, de kan såklart vara tidigt missfall eller kemisk graviditet som jag fått flera gånger för då har det tyvärr varit precis så :(  men SÅ konstigt? du var inte gravid förra cykeln med tidigt missfall? Då KAN ju hormonerna vara kvar ett par veck?.. så de inte var dem vi trodde var något nu? Eftersom de var så konstig tid i cykeln också menar jag! Nu spekulerar jag

Sannet skrev 2023-02-20 06:36:28 följande:

Smulan57, ditt ser ju positivt ut!! 😍😍

Här är förvirringen större än igår. Testet idag var negativt, kanske man kunde ana ett streck, men absolut inte i närheten av de föregående två dagarna. Vet inte vad man ska tro.. 
    Inte gravid men att tre tester visade försiktigt?
    Gravid men något knas, kommer om någon dag?
    Gravid men väldigt tidigt missfall? 

Tankarna snurrar och känner mig nästan manisk, rädd, besviken.. 

• Syskonförsök

När brukar du få mens efter ägglossning?
    kan ägglossning varit sen eller är du absolut sen?🥰 ibland plussar vissa sent ju men ganska ofta för mig hsr bara mensen varit lite sen så endera inget ägg släppt eller senare ägglossning trots tester🤷🏼?♀️

Sanlin90 skrev 2023-02-20 07:41:04 följande:

Äl+14 fortfarande ingen mens och negativa test

• Syskonförsök

Vi håller tummarna för dig❤️ hcg kan ju gå upp och ner i början så håller tummarna att de bara var en kort dipp!

Sannet skrev 2023-02-20 08:00:41 följande:

Tack fina ni för era svar! ❤️❤️

Har beställt digitalt, det kommer troligtvis imorgon. Känner rädsla inför att testa, men samtidigt vill man ju. 

Förra cykeln fick jag inget positivt test (gjorde rätt många), så kan inte varit nå missfall där. 

Man vill ju bara veta..  😪 

Brösten har börjat ömma idag. I helgen har jag mått illa och varit yr. 

Ni är så fina!! ❤️❤️❤️

• Syskonförsök

Spännande; ser ju ut som implantaionsdipp 13e med? när gravtestade du senast och vilken känslighet 

Sanlin90 skrev 2023-02-20 08:26:25 följande:

Tror inte äl kan varit någon annan dag, brukar vörja blöda på dag 12 på natten/morgonen där, tror dippen igår berodde på att jag glömde ta mitt levaxin.. vet inte om jag plussa sent med min dotter, hade inte koll på samma sätt då
  • Syskonförsök

Omöjligt att säga vad som händer! Endera kommer mensen eller så kommer ett plus ! Hoppas på de sista.
    jag själv är på bim-6 men har bara vanliga rfsu hemma så undrar när de kan visa som tidigast 😅 

Sanlin90 skrev 2023-02-20 09:04:19 följande:
    Imorse med ett abblo pharma ett rfsu och ett babyplan, alla negativa! Fick en jätteslemmig flytning imorse och brösten har börjat spänna gansk mycket
Svar på tråden BIM februari 2023