Vi som startar IVF 2023
@LMSM
Tack för stödet💛
Vill du påminna mig om din situation, ålder och äggreserv och var du är i det här..?
Har så svårt att komma ihåg. 🙈
Jag äter omega 3, har börjat äta en del lax, b12, folat, q10 och tagit melatonin sen ett tag nu.
Har ingen koll på när man använder långa... Men om problemet är att jag har för få ägg.. hur kan det bli fler med långa..?
Gör du vul1 under stimulering idag? Håller tummarna för bra resultatet!!!
När jag gjorde första stimuleringen i december så blev det en rejäl chock när jag bara fick 1 äggblåsa på första VUL. Då hade jag en sorgedag när insikten att få barn skulle bli oroligt svår och osannolik.
Sen fick jag ändå 3 bra äggblåsor för vul2 och hoppet kom tillbaks.
Nu efter resultatet igår... Så kom sorgen tillbaks.. Och känslan att det nog inte blir något barn för mig..
Väldigt tungt. Svårt att jämföra med något annat.
En känsla av att hela livet hittills inte spelat någon roll och att ingenting i femtiden kommer spela någon roll. Målet med livet har eg aldrig varit att ha ett familjeliv och barn att få visa kärlek och visa dem världen. Märkligt hur långt man (jag) kan komma från det viktigaste i vardagssuset...
Så jag tänker nog på äggdonation som alternativ ändå... vill så gärna få visa någon världen och ha någon att ta hand om och kärlek.
Mycket känslor nu💔