Återföring i Köpenhamn i måndags. Fortfarande trött. Sov så dåligt och tog givet 8.45 så va uppe rätt tidigt.
Fortf helt väck! Min katt väckte mig imorse. Får stänga ute honom imorgon så jag jobbar kväll sen!
Det känns som att jag har skrivit om återföringen men hittar inte något inlägg om det så han antar att jag aldrig gjorde det!
Av 4 ägg hade 2 blivit befruktade och båda såg bra ut i förrgår. Ett hade 9 celler och ett 7. De sa att jag fick ta tillbaka båda när jag frågade, men jag hade inte funderat på detta innan! Läkaren verkade mest orolig för tvillingar. Men min förra läkare hade sagt att det fanns viss risk att ett dåligt embryo kunde förstöra för ett bra, så därför vågade jag inte ta två.
Idag fick jag besked att det inte blir något till frysen.
Hade hoppats på att denna månad skulle bli en mirakelmånad med 6 äggblåsor , en återföring och en till frysen. Men då blev det inte.
Nu är det 2v väntan!
Men hoppet gick ur mig när jag fick beskedet idag.
Hur kunde jag tro att det skulle gå annorlunda nu, känns det som.
Men självklart finns det hopp.
Detta försök gick på ca 65 000 totalt så det känns ändå tungt- att veta att risken för negativt test är så stort för 3 dagars återföring i min ålder och om det är rimligt att låna lilla mycket pengar igen för ett till försök...
Men nu- bara att vänta...