Orkidé8181 skrev 2024-01-24 20:05:21 följande:
Såklart jag kommer ihåg dig ❤️
tror vi låg rätt lika i antal veckor?
jag är i v 37 nu.
usch vilken j-val mardröm för er😢
beklagar verkligen och hoppas ju har fått all stöttning ni behövt ❤️
stor kram till dig❤️
Ja, jag minns att jag låg en vecka och en dag efter dig. Känns sjukt att man nu egentligen skulle räknat ner till förlossningen, men istället har man redan haft förlossningen och fått gå ut genom dörrarna tomhänt medan man fick se alla andra bära ut sina bebisar därifrån.
Har fått bra stöttning med kurator och förlossningsläkare som lagt upp plan framåt för extra uppföljningar och progesteron-behandling under hela nästa graviditet för att försöka skjuta fram en förlossning så långt som möjligt. Finns tydligen forskning kring det. Har annars inte gått att hitta en konkret orsak till varför det hände utan sånt här sker bara ibland ändå.
Så fint att höra att det fortfarande går bra för dig ❤️
Mathilda88:
vi gjorde testerna i mitten av december och nu idag kom svaret att ingen av oss har någon kromosomavvikelse så det känns jätteskönt. Hade det visat något så hade vi väl fått gå igenom en ny stimulering med gen-testning på de nya embryona men nu fick vi boka in en ny återföring vilket förmodligen blir i slutet av nästa vecka. Får se om vi har lika tur igen att det tar sig direkt, annars hoppas vi iaf att något av de 9 embryon vi har ska kunna bli en bebis ❤️