Gvk skrev 2023-07-16 19:08:12 följande:
Bra sidan kapade halva mitt förra meddelande! Haha!
Fler än jag som har problem med sidan här ibland?
Iaf?..Tack för alla grattis och hejarop! Det värmer en trött kvinna med svullen buk. Haha!
En fråga när började ni ta progesteron.
Direkt efter äggplock inför återföring eller först efter återföring?
Sett att klinikerna gör olika och blir förvirrad här.
Orkidé8181: Tack! Blev inte så mycket vila. Spelade innebandy och fotboll med min väninnas 4åring i eftermiddag. Men nu är det horisontalläge. :)
Hur är det med illamåendet och lilla magen?
Noelani: Ja nu är jag glad igen. Skyller på hormonerna 😂
Ska absolut maila dem. Lite mer info under processen kan de ge en. Jag gillar den forskningen! Som du säger, den stämmer väldigt bra.
Quincey: Vet du något om när du kommer göra din återföring?
Femling: Välkommen tillbaka! Hur mår magen och du?
Vito87: Välkommen hit! Ska bli skoj att följa även din resa.
Någon som vet hur det går för Pea593 som från början startade denna gruppen?
angående progesteron, på Sahlgrenska börjar man med de tabletterna på morgonen dagen efter äggplocket om det inte redan är bestämt att det blir totalfrys. Så oavsett om man ska återföra 2-dagars eller blasocyst.
Tack! Vecka 7+4 nu enligt ägglossningstestet, har passerat längre nu än vid mina tre tidigare missfall så en milstolpe iaf hehe. Har varit lite orolig för jag inte mått så illa än, kommer bara lite grann när jag är hungrig men mår annars ganska bra förutom trötthet. Räknar ned dagarna till fredag när vi har första UL, med mina katastroftankar så tänker jag att det inte kommer finnas ett levande foster då, men vi får se. Håller förväntningarna låga. Man är lite traumatiserad över att vara gravid för femte gången nu utan något levande barn som utgång tidigare 🤣