Quincey skrev 2023-12-28 16:53:03 följande:
Jag tror verkligen på det med att sänka dosen. Jag har haft maxdos senaste två gångerna (450 och 400) och fick då färre mogna ägg än jag hade med lägre dos (300), kommer uttryckligen fråga om det nästa gång. Man måste verkligen vara aktiv själv om något ska gå framåt.
Fantastiskt att du är i vecka 33 ❤️ Hur mår du nu?
Vi har varit jätte nöjda hela vägen, jag är 42 ( hinner fylla 43 ) innan bebis kommer så jag var ju väldigt skeptisk till att det skulle gå efter våra 3 första försök.
Upplevde dock ett väldigt ärligt och tillmötesgående bemötande.
Det var läkaren själv som gav förslaget ( själv hade jag inte ens tänkt tanken, tänkte att man skulle maxa allt pga ålder 😅 ), eftersom han såg att det vad fler ägg på G, och han sa då för att de andra inte ska bli övermogna så sänker vi och kör några extra dagar, vilket verkade funkat, men som sagt? det kanske hade funkat ändå just den gången?
Tack jag mår bra, börjar bli lite tungt, var på rutinkontroll idag och alla prover är bra och bebis mår bra och har vänt sig, inte fixerad än, men ligger med huvudet ner 😊
Tiden har gått väldigt fort nu på slutet, och vi har precis beställt allt, hade bara köpt lite kläder 😅
Men blir så verkligt nu när vi väntar på vagn, säng osv 😱
När planerar ni nästa IVF vända?🌸