Vi som startar IVF 2023
Loidi: Tack ❤️💔
Tappa inte hoppet! Det har varit många som skrivit om att byte av medicin har gett helt andra resultat och det kan verkligen räcka med ETT som tar sig. Vi fick bara ut 3 sist.. varav två klarar sig till dag 2 och gav ett plus.
Nästa gång kanske ni ska be om att få återföra 1 ägg redan dag 2 och odla resten... många ägg som avstannar längs vägen kan klara sig i livmodern. Rekommenderar också assisted hatching.
Wow så bra resultat för din man. Har han gjort något speciellt?
Jag är säker på att ni kommer lyckas tillslut. Håll ut fina du ❤️❤️❤️
Jo men vi har ju redan bytt medicin från Gonal-F till Menopur 😢. Vet inte vad för stimuleringsmedicin som kan hjälpa mer när kvalitén är kass. Varför har jag som 35 åring så dåliga ägg?? Är det min utmattning och utslagen Melatonin i 3,5 år? Ja vi får se vad de kommer med för besked? Just nu känns det som att man hade behövt köra en amerikansk variant med plock på uppåt 50 ägg för att kanske kunna hitta ett bra. Intressant nog har jag bara 1,9 i AMH men har mkt ägg vid VUL och mkt god respons på medicinerna.
Ja det där med att sätta in ett tvådagars funderade jag lite med på, men vet inte om det är värt det om kvalitén är så dålig från start att det bara fragmenterar sig? Kan de ändå utvecklas till ett frisk barn i livmodern? Känner att jag har dålig koll på fragmenterade ägg och deras chanser.
Tack ja känns underbart mitt i all sorg ❤️. Bara tillskott, det är enda skillnaden. Multi, magnesium, liponsyra och Q10 (PharmaNord), tog en VolumeMan tidigare med.