Vi som startar IVF 2023
Sist kände jag huggande/molande värk dag 3 ungefär. Vilket var skönt för annars är det lugnt på den fronten för mig, brukar känna av mensvärk 1 dag kraftigt bara.
är det din första återföring? Vilken klinik går du på?😃
BaeA, skönt att de börjar närma sig. Sista dagen att ta Letrozol igår, så ska börja testa för ägglossning från och med idag..Även om de borde vara en vecka bort.
Så nervös att de ska bli måndag eller tisdag för då skulle ju återföringen bli nästa helg och där ju våran klinik stängd 😑 CD 9 idag. Hade varit så sjukt om den kom så tidigt som måndag då är de återföring nästa fredag ???? men har aldrig haft ÄL så tidigt som CD 13.
Hej.
skönt att du har 5 nya krigare i frysen❣️ jag kollade upp mig på Fertilitetplus i Stockholm med provtagning och berättade vår historia. De är väldigt förstående. Det visade sig att mitt immunförsvar arbetar för hårt och jag går där och tar regelbundna dropp nu för att lugna kroppen i och med FET.
jag tror du behöver göra själva utredningen på kliniken i Stockholm men om du skulle behöva dropp eller liknande finns det i Göteborg som kanske är närmre för dig. ❤️
Hej tjejer
en fråga, ni som haft järnbrist. vilka nivåer har ni legat på? P-järn, Ferritin och Hemoglobin?
Awesomeginger
Åh, vad spännande att det är dags på tisdag. Jag har precis börjat tracka och förstår absolut din stress, jag känner samma! Så kör också på både stickor och clearblue för att optimera. Om allt går enligt prognosen borde min insättning ske den 12 eller 13. Men har du hört att vi måste flytta våra emrbyon ändå, om man inte vill betala för att ha kvar dem ?privat?
JohannisenIVF
Men åhh, stort grattis!!! håller tummarna för all drop och att det fortsatt håller sig. Men ser lovande ut.
BaeA. Som att man inte känner att tiden redan rinner iväg när man är inne i den här processen. Hoppas att de ändå går fort för er att görs flytten.
Eller hoppas att du blir gravid och att de går hela vägen vid denna återföring aå har ni massa tid att flytta er andra embryon❤️
Om de inte går för oss nu så är Livio kungsholmen och Sophiahemet vår två toppar om man får välja, men hoppas även för oss att de blir bebis nu så behöver vi inte tänka på det på ett tag!