JohannisenIVF, ja men då verkar det som att du får två nya omgångar av dem! Jag går i Stockholm, IVF-omgång två fick jag inget tillbaks och frågade då vad som gäller men de sa att har man haft ÄP då räknas det, tyvärr. Du frågade förut hur det gick med smärtan jag kände efter ÄP, den gick som tur över av sig själv ❤️ Tog dock längre tid denna gång.
Mathilda88, fan vad tungt att du har fortsatt ont och behöver ta dig till gynakuten stup i kvarten ❤️ Vad säger kliniken om detta? Galet med så dålig information också om när testet skulle tas. Hade ingen aning om att TSH behöver tas om varje år, gjorde omgång 3 nu i oktober och då har det gått mer än ett år sen TSH kollades.. vet du hur TSH påverkar utfallet..? Känner att jag har pinsamt dålig koll nu.
Gvk, ❤️❤️ kanske bra ändå att ha en neutral inställning, man tar ju ut sig så himla mycket av detta. Herregud vad jobbigt med din klinik och alla fel de gjort, man blir ju chockad över denna inkompetens och arrogans! Hur många försök har du kvar hos dem? Har du använt blastocysterna du fick från kliniken utomlands? Jag ska också få tillbaka 2 st D3 som nu är i frysen, vet dock inte antal celler än. Känner mig annars nere över att inte ha fått någon bra blasto på 3 försök då det verkar vara ovanligt..?