EnAnonumius skrev 2023-03-17 09:06:26 följande:
Var INTE så du skrev..
Här är vad du faktiskt skrev.
Jag citera DIG och dina EGNA ord från inlägg #1155:
Anonym (fkl) skrev 2023-03-16 13:08:52 följande:
Med dagens regler kan man anmäla en pappa via skatteverket, genom detta tas inga fler faderskaps utredningar upp, dvs det finns en pappa som är säker, han är pappan.
(slut citat)
Så du hade inget att komma med (som vanligt) emot mig.
Inte mina problem att du vägra att komma ihåg vad du själv skriver.
Du skrev klart och tydligt att man kan anmäla EN pappa via nätet.
Så du hade inget alls att komma med. Inget att rätta mig på.
Så du kan spola dit direkta skitsnack om att jag inte trår på vad som står på skatteverket.
Så du kan spola ditt skitsnack för gott om att jag inte trå på vad skatteverket säger.
Det är DIG jag inte håller trvärdig för du skriver ju precis motsatsen till vad som står på skatteverket.
Man har gjort en lag ändring.
Mamman har barnets personnummer, denna får pappan via mamman.
Sedan om pappan är osäker på om han är pappan har man även olika verktyg, vilket är ännu roligare. Dvs online.
-
På denna sida hittar du tre olika verktyg för att beräkna konceptionstid:
En konceptionstidssnurra som utgår från värden från ultraljudsundersökning, liknande den manuella snurra som ofta används inom mödrahälsovården och familjerätten.
En mobilanpassad variant av konceptionstidssnurran, där värden från ultraljudsundersökning fylls i istället för att vridas fram
Ett beräkningsverktyg som utgår från barnets födelsedatum och födelsevikt.
Den tid under vilken befruktningen har kunnat inträffa i en graviditet kallas för konceptionstid. En beräkning av konceptionstiden är nödvändig för att kunna begränsa antalet män som kan vara tänkbara som far i de fall kvinnan har haft sexuellt umgänge med flera män. En beräkning av konceptionstiden är också nödvändig för utredningen när ett barn har kommit till efter att en assisterad befruktning har ägt rum.