Svartsjuk man…
jag är lyckligt gift med min man, när vi träffades så föll vi för varandra direkt. Han var verkligen mannen i mitt liv. men Med tiden har jag märkt att han har ett kontrollbehov och svartsjuka. Vi har försökt att ta hjälp av en psykoterapeut, det går sådär. Tror helt ärligt att han skitit i det helt.
vi bråkar aldrig, enda gångerna vi tjaffsat är när jag ska göra något speciellt. Nu senast så blev han arg för att jag ska på en möhippa. Det som gjorde honom jättearg var faktum att vi ska vidare ut efter middagen. Det kan han inte acceptera eller förstå, utan han tycker att jag inte ska följa med alla ut. Jag går för övrigt aldrig ut på klubb, och han vet att jag inte tycker om det heller. Det händer typ? aldrig!
han kan inte ha någon förståelse alls att jag ska ut på en möhippa, utan han vänder på det och säger att han ?aldrig? går ut även fastän han fått massor med förfrågningar. Vi är mitt uppe i att skaffa barn, och jag vill det mer än allt för min tid börjar gå.
vi båda är omkring 35+ och jag känner bara just nu, att jag inte riktigt vet hur jag ska göra.. :/.