-
Om du blev singel efter ett längre förhållande. Skulle du ta tillfället i akt och knulla runt lite innan du ev letar en ny partner? Eller har du inget behov av detta?Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Om du blev singel - skulle du knulla runt?
-
OM det är viktigt för dig att helt säkert veta om han har köpt sex så får du väl fråga den aktuella mannen rent ut!Anonym (Kvinna60) skrev 2022-12-11 20:41:21 följande:
Men det vet vi inte till fullo. Okej då. Om min instinkt ändå slår fel hamnar mannen ifråga i en klart bättre dager. Ja, i ett ljusare sken för min del! Betraktat ur mitt perspektiv. För jag är anti mot prostitution. Har svårt att rucka min attityd fastän jag lyssnar och vill förstå din tydliga argumentation.
Min senaste relation visste att jag hade lite "äventyr" då och då när jag reste i arbetet (i så motto blev det inte så stort steg för mig att mer frekvent "knulla runt" med prostituerade när jag blev singel) - hon hade inga invändningar mot det och ansåg att den svenska sexköpslagstiftningen var befängd samt att människan inte är gjord för att vara monogam. Det var andra orsaker (som jag inte går in på här) som gjorde att vi separerade.
Jag tror att du har en felaktig bild om vad prostitution innebär (och jag kan ha en selektiv bild baserad på de eskorter som jag personligen känner och för att jag huvudsakligen träffar "lyxprostituerade" och "hobbyhoror"). Men denna tråd ska ju inte handla för och emot prostitution så jag tar inte upp den debatten mer än det som jag redan har skrivit relaterat till att jag som singel "knullar runt". -
Jag blev singel efter långt äktenskap. Var ca 40. Kände absolut inget behov av att knulla runt, tvärtom så kände jag en längtan efter att hitta någon som älskade mig på riktigt (till skillnad mot mitt ex som var otrogen jämt). Jag tror att när man uppnår en personlig mognad, kan det inte vara intressant att knulla runt. Det ger ju ingenting vettigt alls. Förstår om 20-åringar gillar det och söker en bekräftelse genom ett sådant beteende. Även jag var sån...
Men när man är äldre? Då har man fattat att det inte ger bekräftelse på djupet att ha ytligt sex med personer man knappt känner. -
Kastade ut mitt ex påsken 2014 - men hon flyttade inte förrän i augusti samma år.
Den sommaren .....fick jag knulla mer än på de sista åren tillsammans med ex.
Knullade runt - absolut! Fyllde alla begär och känslor som byggts upp under åren.
Bara att någon tog min kuk i munnen för första gången på 14 år.
Att få känna en varm och villig kvinna var ju nästan bara fööör mycket.
Det var en sommar av oralsex, fontänorgasmer och riktigt - riktigt bra sex.
Träffade en tjej på hösten samma år och vi är fortfarande särbos - allt funkar. -
Jag har alltid varit singel. Skulle gärna ligga lite.
-
Inget svarsalternativ är rätt för mig. Jag skulle inte knulla runt men behov av sex har jag stort så en fast sexpartner innan jag finner någon som fångar mitt hjärta är mitt svar
-
Har förstått att flera tjejer och kvinnor visar dig sitt tydliga intresse. Hur kommer det sig att du väljer bort dem. Ursäkta om min fråga är ställd rakt på.Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-11 21:29:35 följande:
Jag har alltid varit singel. Skulle gärna ligga lite.
-
Det var inte rätt kvinnor.Anonym (Kvinna60) skrev 2022-12-11 21:36:10 följande:Har förstått att flera tjejer och kvinnor visar dig sitt tydliga intresse. Hur kommer det sig att du väljer bort dem. Ursäkta om min fråga är ställd rakt på.
-
På vilka sätt rent generellt var/är kvinnorna fel?Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-11 21:41:49 följande:Det var inte rätt kvinnor.
-
Spelar ingen roll, det funkade inte helt enkelt av olika orsaker. Jag tror att det är lätt om det rätt. Speciellt om det handlar om ligg.Anonym (Kvinna60) skrev 2022-12-11 21:52:20 följande:På vilka sätt rent generellt var/är kvinnorna fel?
-
Ligger du aldrig då om det aldrig/nästan aldrig känns rätt?Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-11 21:55:41 följande:Spelar ingen roll, det funkade inte helt enkelt av olika orsaker. Jag tror att det är lätt om det rätt. Speciellt om det handlar om ligg.
-
Det är 15 år sen. Jo, jag skulle ligga om jag träffade nån jag tände på, som också ville.Anonym (Kvinna60) skrev 2022-12-11 22:21:32 följande:Ligger du aldrig då om det aldrig/nästan aldrig känns rätt?
-
Jag blev singel, men knullade inte runt.
-
Jag är singel sedan fyra år tillbaka och jag knullar inte runt. Jag har aldrig gjort det och känner inte behov av det. Antalet ONS jag haft i mitt snart 50-åriga liv kan säkerligen räknas på ena handens fingrar. Jag har haft ett fåtal kk/fwb under de senaste 20 åren. Men annars vill jag ha mina behov tillfredsställda i ett riktigt förhållande med ömsesidig kärlek, respekt och omtanke. Jag vet knappt hur man raggar upp en tjej ens, så när jag väl träffar en trevlig så försöker jag i regel behålla henne.
-
När jag skiljde mig efter 15 års förhållande så hade jag inte behov av att "knulla runt". Jag har ändå stort sexuellt behov, men känner inte att det ger mig något med flertal olika för sakens skull.
När jag var yngre så testade jag detta med ONS osv, men nja...
Jag behöver dessutom mer än bara utseendet för att tända på en person, även om det bara är för sex. Skaffade mig en KK, en man som jag känt sedan tidigare som jag kände attraktion för och som även gav mig något när man diskuterar.
-
Nej. Hittills har jag inte träffat på någon man förutom min man som ens gör mig lite sugen på att sexa med.
Har svårt att tro att det skulle förändras iom att jag blev singel, män är oftast ointressanta.
-
Jodå, nog skulle jag VILJA knulla runt!
Men, jag är man, jag bor långt från nån storstad och jag är rel. kort.. Hur svårt skulle det inte vara att hitta nån som skulle vilja ha sex med mig?
Jag menar, inte ens min fru som ändå älskar mig djupt, sover naken i sked med mig och vet att jag står redo..så fort hon säger till, är intresserad av sex med mig. Hur skulle jag då kunna vara attraktiv för en främmande kvinna?? -
Nej ser ingen glädje med att göra det. Men jag skulle kanske prova på att vara med en annan kvinna.
-
Nej jag skulle inte orka lägga ner så mycket tid och energi för att hitta någon som vill ligga, men hade jag haft lättare och inte behövt anstränga mig så mycket med tjejer så hade jag definitivt gjort det eftersom jag inte knullat runt förut.
-
Jag testade även det i två olika trekanter. Läckert men insåg att sex med en ensam kvinna är ointressant. För lite kuk helt enkelt. Så nu vet jag det.Anonym (Issa) skrev 2022-12-14 06:54:49 följande:
Nej ser ingen glädje med att göra det. Men jag skulle kanske prova på att vara med en annan kvinna.
-
Tillfälligt sex är aldrig bra. Jag vill ha sex med en man som kan min kropp. Dåligt kuksex med nån som bara vill tömma sig ger inget, då har jag det skönare själv.