-
Om du blev singel efter ett längre förhållande. Skulle du ta tillfället i akt och knulla runt lite innan du ev letar en ny partner? Eller har du inget behov av detta?Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Om du blev singel - skulle du knulla runt?
-
Anonym (Singelman). En sak förundrar mig. Ja, vet om att du noggrant undersökte alla möjligheter till laglig prostitution inom landet i minst en tråd. Tydligen uppfattade du det som grönt ljus. Men, hur får du sexköpen att gå ihop med din tidigare profession/yrkesroll? Vill här och nu be dig att fundera på etiken i könshandeln mer på djupet (inte i byxan) och uppmuntrar dig samtidigt vara rädd om ditt hjärta. Vi har ett. För jag tyckte mycket om dig som min vän så länge korten var på bordet och kommunikationen var öppen. Lögner mår ingen bra av, speciellt inte vi som är intuitiva av oss.
-
Mina svar till dig Anonym (Singelman):Anonym (Singelman) skrev 2022-12-11 16:21:33 följande:
Jag är singelman sedan några år med två fina (vuxna) barn (så jag har inget behov av fler barn och av den anledningen vill bilda familj).
Inviter har inte saknats från kvinnliga bekanta om att de är intresserade att bli tillsammans med mig, men jag kanske vet för mycket om dem, jag känner att jag inte har bråttom in i något förhållande och det känns rätt bra att vara singel.
Men även om jag faktiskt trivs med att vara singel så vill jag inte vara utan sex och kroppskontakt. Träffar därför istället regelbundet prostituerade och i så motto "ligger jag runt". Hittills i år har jag varit med 11 olika kvinnor och på senare tid har jag mest träffat en svensk ensam mamma som är "hobbyhora" (och som också vill vara singel, men ändå ha ett sexliv samt inte tackar nej till lite extra inkomster).
Jag vet att en del kommer att spy galla över mig för att jag köper sex. Men, jag ser det som mycket ärligare. Jag skadar ingen, jag kommer inte med falskt smicker och ljuger inte (som många andra gör) för någon tjej att hon är vackrast i världen eller att jag är kär i henne och ställer en relation i utsikt när jag själva verket mest är intresserad av att få komma innanför hennes trosor ...
Anonym (Kvinna60) skrev 2022-12-11 17:57:50 följande:Känns så skönt att få det bekräftat. Tack så mycket! Lycka till! I Berlin också. Bon voyage!Anonym (Kvinna60) skrev 2022-12-11 18:08:18 följande:Anonym (Singelman). En sak förundrar mig. Ja, vet om att du noggrant undersökte alla möjligheter till laglig prostitution inom landet i minst en tråd. Tydligen uppfattade du det som grönt ljus. Men, hur får du sexköpen att gå ihop med din tidigare profession/yrkesroll? Vill här och nu be dig att fundera på etiken i könshandeln mer på djupet (inte i byxan) och uppmuntrar dig samtidigt vara rädd om ditt hjärta. Vi har ett. För jag tyckte mycket om dig som min vän så länge korten var på bordet och kommunikationen var öppen. Lögner mår ingen bra av, speciellt inte vi som är intuitiva av oss.
-
Varför har du delat upp det i kvinnor och män när du sedan klumpar ihop det?Anonym (Ex man) skrev 2022-12-10 00:18:19 följande:Om du blev singel - skulle du knulla runt?Om du blev singel efter ett längre förhållande. Skulle du ta tillfället i akt och knulla runt lite innan du ev letar en ny partner? Eller har du inget behov av detta?
Dina siffror blir missvisande, Drygt 75% av männen vill ligga runt. -
Anonym (Oj) skrev 2022-12-11 18:18:15 följande:Varför har du delat upp det i kvinnor och män när du sedan klumpar ihop det?
Dina siffror blir missvisande, Drygt 75% av männen vill ligga runt.Anonym (Kvinna60) skrev 2022-12-11 17:57:50 följande:Känns så skönt att få det bekräftat. Tack så mycket! Lycka till! I Berlin också. Bon voyage!Anonym (Kvinna60) skrev 2022-12-11 18:08:18 följande:Anonym (Singelman). En sak förundrar mig. Ja, vet om att du noggrant undersökte alla möjligheter till laglig prostitution inom landet i minst en tråd. Tydligen uppfattade du det som grönt ljus. Men, hur får du sexköpen att gå ihop med din tidigare profession/yrkesroll? Vill här och nu be dig att fundera på etiken i könshandeln mer på djupet (inte i byxan) och uppmuntrar dig samtidigt vara rädd om ditt hjärta. Vi har ett. För jag tyckte mycket om dig som min vän så länge korten var på bordet och kommunikationen var öppen. Lögner mår ingen bra av, speciellt inte vi som är intuitiva av oss.
-
Jag undrar om inte du blandar ihop mig med någon annan person för jag har inga planer på att åka till Berlin den närmaste tiden och det var många år sedan jag var i Berlin sist.Anonym (Kvinna60) skrev 2022-12-11 17:57:50 följande:Känns så skönt att få det bekräftat. Tack så mycket! Lycka till! I Berlin också. Bon voyage!
-
Hade inte palla knulla runt, däremot hade jag skaffat en eller två kk som ligger i linje med mina preferenser, vilket såklart kan ta en stund att finna. Hellre bra sex än massa random som kan bli vad fan som helst.
Tack och lov en icke fråga för många år framöver, hoppas jag 😅 (gift) -
Jag förstår faktiskt inte vad för tråd du syftar på, vilken yrkesroll som jag skulle ha som skulle vara särskilt oförenlig med sexköp (jag är medveten om att det är olagligt i Sverige) och vad det är för öppen kommunikation som jag skulle ha haft med dig. Jag tror, som jag skrev tidigare, att du blandar ihop mig med någon annan.Anonym (Kvinna60) skrev 2022-12-11 18:08:18 följande:
Anonym (Singelman). En sak förundrar mig. Ja, vet om att du noggrant undersökte alla möjligheter till laglig prostitution inom landet i minst en tråd. Tydligen uppfattade du det som grönt ljus. Men, hur får du sexköpen att gå ihop med din tidigare profession/yrkesroll? Vill här och nu be dig att fundera på etiken i könshandeln mer på djupet (inte i byxan) och uppmuntrar dig samtidigt vara rädd om ditt hjärta. Vi har ett. För jag tyckte mycket om dig som min vän så länge korten var på bordet och kommunikationen var öppen. Lögner mår ingen bra av, speciellt inte vi som är intuitiva av oss.
Vad gäller etiken så har jag noga tänkt igenom den och min åsikt är att vi inte ska ha morallagar som reglerar vad vuxna människor i fullt samförstånd gör i sängen. -
Resan till Berlin företogs 2018 eller 2019. Ett par år efter din skilsmässa. Innan utflyktens avgång efterfrågades agenturer med något äldre prostituerade (35 år och uppåt) här i trådarna för sexträffar i Berlin. Alldagliga aktiviteter skedde som att besöka museer från andra världskriget när du med lätthet växlar om mellan skilda aktiviteter.Anonym (Singelman) skrev 2022-12-11 19:00:38 följande:Jag undrar om inte du blandar ihop mig med någon annan person för jag har inga planer på att åka till Berlin den närmaste tiden och det var många år sedan jag var i Berlin sist.Anonym (Singelman) skrev 2022-12-11 19:13:29 följande:Jag förstår faktiskt inte vad för tråd du syftar på, vilken yrkesroll som jag skulle ha som skulle vara särskilt oförenlig med sexköp (jag är medveten om att det är olagligt i Sverige) och vad det är för öppen kommunikation som jag skulle ha haft med dig. Jag tror, som jag skrev tidigare, att du blandar ihop mig med någon annan.
Vad gäller etiken så har jag noga tänkt igenom den och min åsikt är att vi inte ska ha morallagar som reglerar vad vuxna människor i fullt samförstånd gör i sängen.Min kvinnliga instinkt säger mig ingen förväxling mellan dig och en annan man. Den chansen är mycket liten (men inte omöjlig). Därför kändes det som en stor lättnad för mig att få önska dig Lycka till här på plattformen.
Nu vill jag inte outa någon genom att nämna privata detaljer om din yrkesroll. Ändå, lite diskret. Om man medverkar till att skapa förtroenden och bygga broar mellan människor verkar det mycket märkligt att ge sig i kast med människohandel. Det går inte alls att frångå eller bortse ifrån att köp av någons fysiska kropp och mest privata delar, är något annat än ren konsumtion av en annan människas kön. Om en av dina sexsäljare så sysslar med verksamheten ?som en hobbyverksamhet? handlar det ändå om ren och skär prostitution. Det finns inga förskönande omständigheter. Och det tror jag även du är medveten om, när du är redo att summera totalen i din involvering med kvinnorna.
Vi har varit i mejlkontakt i mer än ett decennium om du lyckats förtränga din närmaste förtrogna.
-
Egentligen borde jag strunta att svara dig, men jag gör det för att inte fel person ska bli anklagad orättvist!Anonym (Kvinna60) skrev 2022-12-11 19:39:53 följande:Resan till Berlin företogs 2018 eller 2019. Ett par år efter din skilsmässa. Innan utflyktens avgång efterfrågades agenturer med något äldre prostituerade (35 år och uppåt) här i trådarna för sexträffar i Berlin. Alldagliga aktiviteter skedde som att besöka museer från andra världskriget när du med lätthet växlar om mellan skilda aktiviteter.Anonym (Singelman) skrev 2022-12-11 19:13:29 följande:Jag förstår faktiskt inte vad för tråd du syftar på, vilken yrkesroll som jag skulle ha som skulle vara särskilt oförenlig med sexköp (jag är medveten om att det är olagligt i Sverige) och vad det är för öppen kommunikation som jag skulle ha haft med dig. Jag tror, som jag skrev tidigare, att du blandar ihop mig med någon annan.
Vad gäller etiken så har jag noga tänkt igenom den och min åsikt är att vi inte ska ha morallagar som reglerar vad vuxna människor i fullt samförstånd gör i sängen.Min kvinnliga instinkt säger mig ingen förväxling mellan dig och en annan man. Den chansen är mycket liten (men inte omöjlig). Därför kändes det som en stor lättnad för mig att få önska dig Lycka till här på plattformen.
Nu vill jag inte outa någon genom att nämna privata detaljer om din yrkesroll. Ändå, lite diskret. Om man medverkar till att skapa förtroenden och bygga broar mellan människor verkar det mycket märkligt att ge sig i kast med människohandel. Det går inte alls att frångå eller bortse ifrån att köp av någons fysiska kropp och mest privata delar, är något annat än ren konsumtion av en annan människas kön. Om en av dina sexsäljare så sysslar med verksamheten ?som en hobbyverksamhet? handlar det ändå om ren och skär prostitution. Det finns inga förskönande omständigheter. Och det tror jag även du är medveten om, när du är redo att summera totalen i din involvering med kvinnorna.
Vi har varit i mejlkontakt i mer än ett decennium om du lyckats förtränga din närmaste förtrogna.
Tidpunkten för min separation stämmer inte och jag har inte varit i Berlin vare sig 2018 eller 2019. Men, framförallt så skulle jag inte här på familjeliv fråga efter agenturer i Berlin (eller någon annan stad). Om jag skulle behöva ha tips om agenturer skulle jag fråga efter det på helt andra sidor på internet så det är inte jag som har frågat om Berlin-agenturerna.
Om sedan din intuition om den man som du tror jag är, är rätt eller inte kan jag inte uttala mig om. Det är ju rätt många män (och numera även kvinnor) som köper sex. Men ta inte mina inlägg i dag på familjeliv som något bevis om den mannen för åtminstone i det avseendet så slår din instinkt grovt fel! -
Anonym (Singelman) skrev 2022-12-11 20:13:44 följande:Egentligen borde jag strunta att svara dig, men jag gör det för att inte fel person ska bli anklagad orättvist!
Tidpunkten för min separation stämmer inte och jag har inte varit i Berlin vare sig 2018 eller 2019. Men, framförallt så skulle jag inte här på familjeliv fråga efter agenturer i Berlin (eller någon annan stad). Om jag skulle behöva ha tips om agenturer skulle jag fråga efter det på helt andra sidor på internet så det är inte jag som har frågat om Berlin-agenturerna.
Om sedan din intuition om den man som du tror jag är, är rätt eller inte kan jag inte uttala mig om. Det är ju rätt många män (och numera även kvinnor) som köper sex. Men ta inte mina inlägg i dag på familjeliv som något bevis om den mannen för åtminstone i det avseendet så slår din instinkt grovt fel!Men det vet vi inte till fullo. Okej då. Om min instinkt ändå slår fel hamnar mannen ifråga i en klart bättre dager. Ja, i ett ljusare sken för min del! Betraktat ur mitt perspektiv. För jag är anti mot prostitution. Har svårt att rucka min attityd fastän jag lyssnar och vill förstå din tydliga argumentation.