• Anonym (Ex man)

Om du blev singel - skulle du knulla runt?

Om du blev singel efter ett längre förhållande. Skulle du ta tillfället i akt och knulla runt lite innan du ev letar en ny partner? Eller har du inget behov av detta?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du blev singel - skulle du knulla runt?
  • Pixxel

Har varit singel hela livet och aldrig knullat runt. Även om jag ville skulle jag inte ha möjlighet.

• Xlr8

Jag hade tränat i kopiösa mängder, pluggar en massa å färdigställt projekt på löpande band. Köpt ett hus med stora renoveringsbehov för att fixa upp å sälja något år senare. 

• Anonym (gg)

Är singel och gör det inte alls. Hade jag haft en relation så hade jag gärna haft sex, men jag känner mig för gammal och trött för att ligga runt.

• Anonym (Tvillingmorsan)

Om det mot förmodan tog slut mellan mig och min man, skulle jag absolut inte vilja ha ett nytt förhållande på en gång. Jag tror inte ens jag skulle vilja dejta på en gång, men säkert efter ett tag. Hade andan fallit på hade jag legat. Men "knulla runt"? Nej, det är inte min grej.

• Anonym (Kvinna60)

Nej, jag tror inte jag som singel skulle ha nåt behov av att ligga runt. Mer skulle jag vilja odla och utforska ett par befintliga manliga vänskapsband som inte passar in i bilden som upptagen kvinna.

• Anonym (Singelman)

Jag är singelman sedan några år med två fina (vuxna) barn (så jag har inget behov av fler barn och av den anledningen vill bilda familj). 

Inviter har inte saknats från kvinnliga bekanta om att de är intresserade att bli tillsammans med mig, men jag kanske vet för mycket om dem, jag känner att jag inte har bråttom in i något förhållande och det känns rätt bra att vara singel.

Men även om jag faktiskt trivs med att vara singel så vill jag inte vara utan sex och kroppskontakt. Träffar därför istället regelbundet prostituerade och i så motto "ligger jag runt". Hittills i år har jag varit med 11 olika kvinnor och på senare tid har jag mest träffat en svensk ensam mamma som är "hobbyhora" (och som också vill vara singel, men ändå ha ett sexliv samt inte tackar nej till lite extra inkomster).

Jag vet att en del kommer att spy galla över mig för att jag köper sex. Men, jag ser det som mycket ärligare. Jag skadar ingen, jag kommer inte med falskt smicker och ljuger inte (som många andra gör) för någon tjej att hon är vackrast i världen eller att jag är kär i henne och ställer en relation i utsikt när jag själva verket mest är intresserad av att få komma innanför hennes trosor ...

• Mimosa86

Självklart skulle jag ta tillfället att knulla, men inte med  okända. Jag hade gått in i en sexuell relation med en kollega som jag gillar och som jag vet gillar och är attraherad av mig.

sex med män jag inte känner något för ger mig inget. Skulle nog inte kunna få ut en orgasm av någon jag inte har kemi eller någon form av trygghet med, oavsett hur snygg han är. Testat detta som yngre. Funkade inte.

Risken med kk med den här kollegan är dock att man kan riskera att bli kära. Men samtidigt så har man ju det absolut hetaste sexet när känslor är inblandade... :) 

så jag har en plan b ifall det skulle skita sig med äktenskapet. vilket jag hoppas aldrig kommer ske.

• Anonym (Njae.)

Jag tror inte det. Om jag vill ha en framtida relation så blir den nog bättre av att jag inte gör det, men om det inte är planen så är det väl bara att köra på.

• Anonym (Saknas ett alternativ)
    Anonym (Ex man) skrev 2022-12-10 00:18:19 följande:
    Om du blev singel - skulle du knulla runt?
    Om du blev singel efter ett längre förhållande. Skulle du ta tillfället i akt och knulla runt lite innan du ev letar en ny partner? Eller har du inget behov av detta?
    Du har glömt att ha ett alternativ där någon vill ha sex men kan inte. 
  • Anonym (Kvinna60)
    Anonym (Singelman) skrev 2022-12-11 16:21:33 följande:

Jag är singelman sedan några år med två fina (vuxna) barn (så jag har inget behov av fler barn och av den anledningen vill bilda familj). 

Inviter har inte saknats från kvinnliga bekanta om att de är intresserade att bli tillsammans med mig, men jag kanske vet för mycket om dem, jag känner att jag inte har bråttom in i något förhållande och det känns rätt bra att vara singel.

Men även om jag faktiskt trivs med att vara singel så vill jag inte vara utan sex och kroppskontakt. Träffar därför istället regelbundet prostituerade och i så motto "ligger jag runt". Hittills i år har jag varit med 11 olika kvinnor och på senare tid har jag mest träffat en svensk ensam mamma som är "hobbyhora" (och som också vill vara singel, men ändå ha ett sexliv samt inte tackar nej till lite extra inkomster).

Jag vet att en del kommer att spy galla över mig för att jag köper sex. Men, jag ser det som mycket ärligare. Jag skadar ingen, jag kommer inte med falskt smicker och ljuger inte (som många andra gör) för någon tjej att hon är vackrast i världen eller att jag är kär i henne och ställer en relation i utsikt när jag själva verket mest är intresserad av att få komma innanför hennes trosor ...

Känns så skönt att få det bekräftat. Tack så mycket! Lycka till! I Berlin också. Bon voyage! 
Svar på tråden Om du blev singel - skulle du knulla runt?