-
Om du blev singel efter ett längre förhållande. Skulle du ta tillfället i akt och knulla runt lite innan du ev letar en ny partner? Eller har du inget behov av detta?Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Om du blev singel - skulle du knulla runt?
-
Tyvärr har jag knullat runt i mina yngre dagar. Egentligen har jag inte viljat det men när jag var ung så försökte jag passa in och min bild av vuxna var att dom söp och knullade. Tack och lov vet jag bättre idag. För det var inte min grej, man ska bara ha sex med någon om man verkligen vill det. För mig är det viktigt att jag har känslor för den jag jar sex med och jag skulle inte knulla runt av den anledningen. Men om man verkligen vill prova sig fram och testa olika partners, olika kön eller åldrar. Tycker jag det är upp till var och en bara man som vuxen inte ligger med mindreåriga så tycker jag det är upp till var och en hur man gör :)
-
Det har jag också. Dubblade mina ligg på ett år, klubbar, trekanter, mm. Nu är jag nöjd och träffar bara en man.
-
Knulla runt och knulla runt...jag hade säkert legat med en handfull eller åtminstone ett par-tre stycken några gånger om. Jag är mer en förhållandettyp än svänger mina lurviga. Några onenights är det inget fel på, mina har vart grymma men så skiljer jag också på att knulla och älska.
-
Nej jag tror inte det. Datingvärlden är en helt annan idag en den jag lämnade för 20 år sedan.
Man hör så mycket om folk som ändrar sig efter sex och det blir Facebookinlägg och anmälningar mm.
Det är en förändring som säkert är bra på många sätt men nu behöver jag inte ligga som när jag var 20-årsåldern och kan därför vänta. Även om det är tråkigt att vara utan.
Bättre då att inte hoppa i säng bara för förströelsen och istället dejta länge innan en bekantskap leder till 6. -
Om jag blev singel nu efter två decennier ihop, skulle jag absolut inte leta efter ett förhållande.
Skulle inte festa och hålla på men sex hade jag nog skaffat mig förhoppningsvis. Det låter ju frestande faktiskt. Så kul. Är fortfarande rätt ung så hade passat på kan jag säga i ett sådant läge om det känns rätt.
-
Om tillfälle uppstår? oja
-
I fantasin så säkert ja.
I verkligheten vet jag dock att jag finner 95% av alla män avtändande bara vad gäller intellekt och ordförråd så jag tror inte det hade blivit så ändå. -
När jag skilde mig efter många år så var det nytt det här med onlinedejting. Jag testade det och några mötte jag, men knulla runt är inte ordet.
Det hade jag inget behov av. ¨
Omgift sen flera år nu och skulle jag bli ensam en gång till så nej, jag skulle inte ge mig ut i dejtingvärlden igen. -
Jag skulle nog satsa på umgänge med andra kvinnor om jag och maken skulle separera.
-
Hade utan tvekan tagit tillfället i akt!