• SweetM

Nyfiken på andra

Hej,

Som det står i titeln så är jag lite nyfiken på andra. 

Har en sambo men det stoppar aldrig mig ifrån att kolla in andra och undra hur det skulle kännas att bli knullad av dem.
    Vågar ju inte direkt säga det till min sambo, hur skulle han ta det egentligen...?

Är bara så nyfiken på andra kukar eller hur tjejer hade smakat ;)

Hur ska man göra? Kan jag bara göra det några gånger eller kommer jag bli påkommen eller fastna? 

• Svar på tråden Nyfiken på andra
  • Anonym (Luften gick ur)
    PappaX3 skrev 2023-01-02 05:19:31 följande:

Min fd och jag var helt överens om att hon fick smaka andra kukar. Personligen fattar jag inte hur kvinnor orkar med samma gamla kuk år ut och år in 😄

Dom blir utslitna, inget kul alls. Tänk dig att du kommer till kalaset och alla ballonger bara hänger där, slappa. Man vill ju se nya, glada ballonger som är fulla med luft. 
  • PappaX3
    Anonym (Luften gick ur) skrev 2023-01-03 10:17:32 följande:
    Dom blir utslitna, inget kul alls. Tänk dig att du kommer till kalaset och alla ballonger bara hänger där, slappa. Man vill ju se nya, glada ballonger som är fulla med luft. 
    Vad e det? 
  • PappaX3

Lite nya intryck och äventyr piggar upp det mesta, man ska inte tvinga sin kvinna att hålla inne lusten att få njuta och låta andra njuta av henne... Det borde ingå i allemansrätten 😄

• Bengt113

Svara TS:   Du är inte onormal. Varför finns t.ex svingersklubbar. Det är människor som vågar och vill vara utanför den Lutherska normen. Inget släpper loss endorfiner lika mycket som bra sex. 
    Valet är ditt. Vad din partner kommer att tycka kan ingen säga.  Vuxna människor för göra vad som helst med varandra under samtycke. 

• Anonym (suck)
    Bengt113 skrev 2023-01-03 12:48:51 följande:

Svara TS:   Du är inte onormal. Varför finns t.ex svingersklubbar. Det är människor som vågar och vill vara utanför den Lutherska normen. Inget släpper loss endorfiner lika mycket som bra sex. 
    Valet är ditt. Vad din partner kommer att tycka kan ingen säga.  Vuxna människor för göra vad som helst med varandra under samtycke. 

Ja men visst serru Bengan.. aaaaaalla som inte ägnar sig åt swinging och har minst 2 orgier i veckan är djupt troende lutheraner och det är såklart heeeelt omöjligt att släppa loss endorfiner utan swinging/orgier/ormgropar och glory holes.Cool
  • Anonym (Man 45)

Hej TS hur har det gått? 

Själv har jag motsatt problem då jag vill att min fru ska bli Hotwife och berätta detaljer om hur hon knullar sin unga älskare! Själv tvekar hon? 

• Anonym (Förståndig)
    Anonym (Man 45) skrev 2023-01-09 18:45:35 följande:

Hej TS hur har det gått? 

Själv har jag motsatt problem då jag vill att min fru ska bli Hotwife och berätta detaljer om hur hon knullar sin unga älskare! Själv tvekar hon? 

Tvekar hon att knulla med honom eller tvekar hon att berätta? Nyfiken
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (Förståndig) skrev 2023-01-10 11:29:22 följande:
    Tvekar hon att knulla med honom eller tvekar hon att berätta? Nyfiken
    Tvekar att knulla andra... Rynkar på näsan
  • Anonym (Förståndig)
    Anonym (Man 45) skrev 2023-01-10 19:00:05 följande:
    Tvekar att knulla andra... Rynkar på näsan
    Konstigt. Jag har träffat flera fruar som inte alls haft något emot att knulla andra?
  • Anonym (R)
    SweetM skrev 2022-11-25 17:39:36 följande:
    Sen vill jag ju inte att han är med andra, det hade inte känts särskilt bra. 

Då förstår du nog vad han skulle tycka om att du var med andra.

Fantasier och drömmar är en sak, men låt det stanna där.
Svar på tråden Nyfiken på andra