Inlägg från: Ordinär Man |Visa alla inlägg
  • Ordinär Man

Nyfiken på andra

SweetM skrev 2022-11-24 13:48:55 följande:
    Försökte ta upp det under sex och ja han tog det ju inte bra direkt... Avbröt det direkt och bara gick. Nu är han arg och vill ha en "paus". Förstår inte, borde inte alla killar vilja ha en till tjej?
    Tyvärr verkar din kille rätt omogen. Men har du inte någon väninna som kan förföra honom? Utan att han vet om upplägget. 
  • Ordinär Man
    SweetM skrev 2022-11-25 17:39:36 följande:

Lite uppdatering för er som bryr er. Min sambo drog efter jag frågade om jag inte kunde få ligga med andra, sen dess har jag inte fått prata med han då han vägrar svara. Alla verkar vara emot mig i detta som jag pratat med, som om jag gör något hemskt. Funnit lite stöd hos hans pappa som även berättat att min sambo bor på något hotel "tillsvidare". Funderat på att passa på nu när han är borta, ta hem någon och få det gjort när han ändå inte är här och sen bara försöka lösa det och aldrig låta han veta. Känner mig rädd att bli påkommen bara.

Det är ju inte bara killar jag vill vara med, hade velat vara med någon tjej också. Förstår att man inte alltid får som man vill, men jag kan inte lämna honom och jag kan inte sluta tänka på andra... Om han aldrig får reda på det så skadas han ju ändå aldrig.
    Anonym (Förståndig) skrev 2022-11-24 19:13:58 följande:
    Jo visst borde dom! Det finns sådana män. Med bra kuk och som kan tillfredsställa. Det är till män som mig sexhungriga fruar kommer. Och SOM dom kommer. Om och om igen!!!
    Skönt att jag inte är ensam! Känns som alla är emot mig, även mina vänner tycker jag "borde vara glad för det jag har nu". Alla närstående som jag berättat för är bara emot mig, så det tror jag inte skulle funka. Sen vill jag ju inte att han är med andra, det hade inte känts särskilt bra. 

Jo, sidan är trohetsnormen. För du har väl läst vad stollarna har skrivit i andra trådar.
  • Ordinär Man
    Anonym (S) skrev 2022-11-28 11:40:53 följande:

Herregud, hur gammal är du? Ingen hindrar dig men är du så naiv att du tror att ditt agerande inte får konsekvenser, så gör det. Men sitt inte och gnäll sedan. 

Detta är så typiskt för de som är eller vill vara otrogna. De vill inte ta konsekvenserna av sitt handlande, de kan inte stå för det öppet. Och naturligtvis gäller det bara de själva. 

Ni trohetsfundamentaliste är helt otroliga. Nu följde hon er manual och pratade med killen. Han drog 

Men det duger tydligen inte heller? Hur ska ni ha det egentligen?
  • Ordinär Man
    Anonym (S) skrev 2022-11-28 13:23:21 följande:

Hon vill ju inte acceptera konsekvensen, att han drog. Hon vill ha speciella regler for sig själv och andra för honom. 

Sedan är det kul när folk gnäller på moralister, men sedan tycker det är ok med dubbelmoral själv. 

Nu hittar du på.
  • Ordinär Man
    Anonym (suck) skrev 2022-11-28 13:38:27 följande:
    Det beror på hur man definierar "fantastisk"

Det är snarare så att folk med normal förmåga till anknytning har ett djupare sexliv med en och samma person medan människor med anknytningsstörningar har ytlig sex med många men kommer aldrig få erfara djup samhörighet med någon.
    Normal eller onormal?

Nu får var och en få igång på vad man själv vill. Nu ville TS pröva att ha en extra tjej i sängen, vilket inte föll väl ut med pojkvännen. 

Hon lär inte ha svårt för att hitta en tjej och en annan kille. Helt normalt.
  • Ordinär Man
    Anonym (suck) skrev 2022-11-28 17:14:43 följande:
    Japp att sakna förmåga till anknytning är inte normalt.

Att inte kunna förstå att det man själv vill inte alltid är vad andra vill är inte heller normalt

Att gå bakom ryggen på andra när man inte får som man vill är inte heller normalt

Men... det krävs ju en normal person för att förstå detta, skadade människor kommer aldrig att förstå det.

Ja var och en kan gå igång på vad man vill men det betyder inte att var och för göra vafan de vill mot andra, kan man inte fatta det så ska man inte vara i en relation öht utan förbli singel.

Hur lätt eller svårt hon kan ha för att hitta nån annan att knulla med är irrelevant, hennes kille vill ju inte det så då blir det nåt hon får pyssla med som singel.
    Du skriver "att sakna förmåga till anknytning är inte normalt"

Om du i stället skriver "att inte tycka som jag är inte normalt", blir det lättare att förstå vad du menar.

Hur lätt eller svårt TS kommer att ha att hitta andra med samma läggning, är av vikt för normaliteten i vad hon letar efter. Om TS inte vill, och försöker hitta det hon söker, lär hon inte förbli singel särskilt länge.

Nu förstår jag att du tycker det är kämpigt att det finns de som inte är normala enligt dig. Men precis som med bögar, invandrare, eller kommunister, är det bara att tugga i sig fakta och svälja.
  • Ordinär Man
    Anonym (suck) skrev 2022-11-28 18:42:30 följande:
    Som du vet så bedöms människor efter vad de gör inte efter vad de själva tycker om sina handlingar

Vad hon letar efter är irrelevant för tråden handlar om att TS kille inte vill gå med på att knulla andra.

Blanda inte ihop bögar, invandrare eller kommunister med empatistörda narcissister. De senare är människor med psykiska problem
    Nu hade hon upplägget klart, och killen sa nej. Så något gå bakom ryggen var det inte tal om.

Du tycker att andra, de du kallar onormala, har psykiska problem. 
  • Ordinär Man
    Anonym (suck) skrev 2022-11-28 19:47:24 följande:
    nja, hon verkar snarare vara inne på att knulla runt lite medan han inte är hemma och sen låtsas som ingenting.
    Ja, nu ja. När killen tar en "paus". Varför skulle hon inte göra det?
Svar på tråden Nyfiken på andra