SweetM skrev 2022-11-24 18:33:17 följande:
Ser inte några andra alternativ, inte som att han ger mig något val direkt. Tycker bara det känns så barnsligt att avsluta mitt i? Varför ska inte jag få det jag vill ha.
wolf666 skrev 2022-11-24 15:52:03 följande:
Du kan såklart bli påkommen och du kan även fastna. Men det vet du inte förrän du provat såklart.
Vad är det du saknar egentligen? Kan du inte öppna upp förhållandet han kanske funderar på samma saker som du?
Ok, så nu ska du försöka få DITT val att knulla andra bakom hans rygg för att han inte gå med på det att låta som hans fel...dun påstår att han inte ger dig något annat "alternativ" för att han inte ville det du ville för all vet ju att vad du vill är såklart det enda alternativet, något annat existerar ju inte...
Ja varför kan man inte alltid få det man vill ha... de flesta lär sig det redan som barn men om du inte fick det så funkar det lite såhär... när man är flera så tycker man ibland olika om saker och då kan man inte alltid få sin vilja igenom för du är ju inte den enda personen i universum.
.
wolf666 skrev 2022-11-24 15:52:03 följande:
Du kan såklart bli påkommen och du kan även fastna. Men det vet du inte förrän du provat såklart.
Vad är det du saknar egentligen? Kan du inte öppna upp förhållandet han kanske funderar på samma saker som du?
Det är det jag är rädd för, mest för att bli påkommen. Sambon lever med bra inkomst och en familj som har det gått ställt. Vi har det även lyckligt i övrigt men jag kan inte sluta tänka på andra.
Så mao drar du nytta av hans pengar men tänker visa din tacksamhet genom att bedra honom.... ja det var ju snällt av dig.
När har jag skrivit att män är vandrande kukar? Tycker bara att män borde vilja ha en till tjej och varför inte en till kille? Eller iallafall låta MIG ha det. Hur vet du ens att han inte vill, han kan ju bara inte velat då?
Ja och det är det faktum att du tycker att alla män borde vilja ha flera tjejer som är grunden till att du ser män som vandrande kukar som knullar vad som helst. För om du inte gjort det så hade du kanske fattat varför inte alla killar vill knulla andra tjejer.
Att han ställde sig upp och gick är ju en ganska tydlig signal på att han inte gillar ditt förslag och oddsen för att ha nästa dag ska tycka det är helt ok att du får 20 löpmeter kuk i dig av andra är ju rätt små, men jag förstår att du gärna vill tro att det bara var en temporär sinnesförvirring för hur kan någon inte vilja samma sak som du? Det är ju snudd på omöjligt ju!!!!