• SweetM

Nyfiken på andra

Hej,

Som det står i titeln så är jag lite nyfiken på andra. 

Har en sambo men det stoppar aldrig mig ifrån att kolla in andra och undra hur det skulle kännas att bli knullad av dem.
    Vågar ju inte direkt säga det till min sambo, hur skulle han ta det egentligen...?

Är bara så nyfiken på andra kukar eller hur tjejer hade smakat ;)

Hur ska man göra? Kan jag bara göra det några gånger eller kommer jag bli påkommen eller fastna? 

• Svar på tråden Nyfiken på andra
  • Kotten23

det Är klart du ska få lite kuk å skicka mutta. Speciellt om du bara har haft en kuk i Dig.  

• SweetM
    Kotten23 skrev 2022-11-23 19:38:48 följande:

det Är klart du ska få lite kuk å skicka mutta. Speciellt om du bara har haft en kuk i Dig.  

Haft en period innan sambon men jag behöver mer! Låg med en del killar innan vi träffades och även tjejer som ung. Saknar det att få mer än sambon.
  • Krille9999

Prova dra med honom till ett gay/bi ställe som är bra. Där kan du nog prata fritt med honom om detta.
    Annars kan du alltid öppna upp samtalet medans ni har sex, om hur du skulle vilja ha en tjej till samtidigt med honom.
    Fantisera öppet med honom så löser det sig 😉

• SweetM
    Krille9999 skrev 2022-11-23 19:52:24 följande:

Prova dra med honom till ett gay/bi ställe som är bra. Där kan du nog prata fritt med honom om detta.
    Annars kan du alltid öppna upp samtalet medans ni har sex, om hur du skulle vilja ha en tjej till samtidigt med honom.
    Fantisera öppet med honom så löser det sig 😉

Försökte ta upp det under sex och ja han tog det ju inte bra direkt... Avbröt det direkt och bara gick. Nu är han arg och vill ha en "paus". Förstår inte, borde inte alla killar vilja ha en till tjej?
  • Krille9999
    SweetM skrev 2022-11-24 13:48:55 följande:
    Försökte ta upp det under sex och ja han tog det ju inte bra direkt... Avbröt det direkt och bara gick. Nu är han arg och vill ha en "paus". Förstår inte, borde inte alla killar vilja ha en till tjej?
    Ja då får du busa lite utan hans vetenskap om du vill ha andra att smaka på. Reagerar han så då är han inte intresserad eller mogen för detta.
  • wolf666
    SweetM skrev 2022-11-23 19:21:05 följande:
    Nyfiken på andra

Hej,

Som det står i titeln så är jag lite nyfiken på andra. 

Har en sambo men det stoppar aldrig mig ifrån att kolla in andra och undra hur det skulle kännas att bli knullad av dem.
    Vågar ju inte direkt säga det till min sambo, hur skulle han ta det egentligen...?

Är bara så nyfiken på andra kukar eller hur tjejer hade smakat ;)

Hur ska man göra? Kan jag bara göra det några gånger eller kommer jag bli påkommen eller fastna? 

Du kan såklart bli påkommen och du kan även fastna. Men det vet du inte förrän du provat såklart.

Vad är det du saknar egentligen? Kan du inte öppna upp förhållandet han kanske funderar på samma saker som du?
  • Anonym (suck)
    SweetM skrev 2022-11-24 13:48:55 följande:
    Du förstår inte för att du verkar grovt överskatta din förmåga att manipulera andra och grovt underskatta andras förmåga att se igenom det.

På det verkar du ha en ganska sunkig bild av män i allmänhet och verkar tro att alla killar är vandrande kukar som skulle knulla en fågelholk om den kom i vägen... vilket kanske förklarar varför du underskattade din killes förmåga att se igenom dina manipulationstrix. 

Med tanke på hur lätt din kille ser igenom dig så kan du glömma att du kommer komma undan med att knulla runt bakom hans rygg.
  • Anonym (suck)
    wolf666 skrev 2022-11-24 15:52:03 följande:
    Du kan såklart bli påkommen och du kan även fastna. Men det vet du inte förrän du provat såklart.

Vad är det du saknar egentligen? Kan du inte öppna upp förhållandet han kanske funderar på samma saker som du?
    Vad hon saknar är det vanliga i egosverige 2022, äta kakan och ha den kvar, knulla andra och ändå ha sin kille kvar trotts att han tydligt visat att han inte vill det.

Hon försökte tydligen ta upp det när de knullade men killen fattade vinken, drog ut den och gick därifrån. Det borde räcka för att fatta att han förmodligen inte är så sugen på det. Men eftersom det inte gav önskat resultat så låtsas hon "inte fatta nåntiiiiing" och så startar hon en tråd för att få tips om hur fan hon ska kunna manipulera sin kille att att gå med på att göra som hon vill ändå... alternativt få lite hjälp intala sig själv att det är helt ok att knulla runt bakom hans rygg.
  • SweetM
    Krille9999 skrev 2022-11-24 14:54:28 följande:
    Ja då får du busa lite utan hans vetenskap om du vill ha andra att smaka på. Reagerar han så då är han inte intresserad eller mogen för detta.
    Ser inte några andra alternativ, inte som att han ger mig något val direkt. Tycker bara det känns så barnsligt att avsluta mitt i? Varför ska inte jag få det jag vill ha.

Det är det jag är rädd för, mest för att bli påkommen. Sambon lever med bra inkomst och en familj som har det gått ställt. Vi har det även lyckligt i övrigt men jag kan inte sluta tänka på andra. 
    Vill ha spänningen och uppmärksamheten från alla de snygga killarna och tjejerna man ser. Öppna upp känns inte alls relevant, vill inte att han springer runt till massa andra tjejer och glor.
    Anonym (suck) skrev 2022-11-24 17:41:17 följande:
    Du förstår inte för att du verkar grovt överskatta din förmåga att manipulera andra och grovt underskatta andras förmåga att se igenom det.

På det verkar du ha en ganska sunkig bild av män i allmänhet och verkar tro att alla killar är vandrande kukar som skulle knulla en fågelholk om den kom i vägen... vilket kanske förklarar varför du underskattade din killes förmåga att se igenom dina manipulationstrix. 

Med tanke på hur lätt din kille ser igenom dig så kan du glömma att du kommer komma undan med att knulla runt bakom hans rygg.
    När har jag skrivit att män är vandrande kukar? Tycker bara att män borde vilja ha en till tjej och varför inte en till kille? Eller iallafall låta MIG ha det. Hur vet du ens att han inte vill, han kan ju bara inte velat då?

• Anonym (suck)
    SweetM skrev 2022-11-24 18:33:17 följande:
    Ser inte några andra alternativ, inte som att han ger mig något val direkt. Tycker bara det känns så barnsligt att avsluta mitt i? Varför ska inte jag få det jag vill ha.

Ok, så nu ska du försöka få DITT val att knulla andra bakom hans rygg för att han inte gå med på det att låta som hans fel...dun påstår att han inte ger dig något annat "alternativ" för att han inte ville det du ville för all vet ju att vad du vill är såklart det enda alternativet, något annat existerar ju inte...

Ja varför kan man inte alltid få det man vill ha... de flesta lär sig det redan som barn men om du inte fick det så funkar det lite såhär... när man är flera så tycker man ibland olika om saker och då kan man inte alltid få sin vilja igenom för du är ju inte den enda personen i universum.
    .

Det är det jag är rädd för, mest för att bli påkommen. Sambon lever med bra inkomst och en familj som har det gått ställt. Vi har det även lyckligt i övrigt men jag kan inte sluta tänka på andra. 

Så mao drar du nytta av hans pengar men tänker visa din tacksamhet genom att bedra honom.... ja det var ju snällt av dig.
    När har jag skrivit att män är vandrande kukar? Tycker bara att män borde vilja ha en till tjej och varför inte en till kille? Eller iallafall låta MIG ha det. Hur vet du ens att han inte vill, han kan ju bara inte velat då?

Ja och det är det faktum att du tycker att alla män borde vilja ha flera tjejer som är grunden till att du ser män som vandrande kukar som knullar vad som helst. För om du inte gjort det så hade du kanske fattat varför inte alla killar vill knulla andra tjejer.

Att han ställde sig upp och gick är ju en ganska tydlig signal på att han inte gillar ditt förslag och oddsen för att ha nästa dag ska tycka det är helt ok att du får 20 löpmeter kuk i dig av andra är ju rätt små, men jag förstår att du gärna vill tro att det bara var en temporär sinnesförvirring för hur kan någon inte vilja samma sak som du? Det är ju snudd på omöjligt ju!!!!
Svar på tråden Nyfiken på andra